Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Home Assistant på Lenovo veggfestet


Anbefalte innlegg

  • egronnes endret tittelen til Home Assistant på Lenovo veggfestet
  • 1 måned senere...

Den var lekker. Er det home assistant sammen med noe annet? Skjønner ikke hvordan du har fått til den blå delen med home assistant. Post gjerne mobilopsettet også, dette var veldig bra organisert. Mitt oppsett er veldig rotete i forhold, så jeg stjeler noen ideer fra deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Kensko skrev (På 22.1.2022 den 14.18):

Den var lekker. Er det home assistant sammen med noe annet? Skjønner ikke hvordan du har fått til den blå delen med home assistant. Post gjerne mobilopsettet også, dette var veldig bra organisert. Mitt oppsett er veldig rotete i forhold, så jeg stjeler noen ideer fra deg :)

 

Stjel i vei. Sidemargen er DBuit sin https://github.com/DBuit/sidebar-card.

 

Nå får jeg ikke lagt ut bilder på grunn av en feil i forumet, men det kommer....

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

egronnes skrev (På 11.12.2021 den 14.18):

Etter alvorlig lang tid med unødvendig mye rot og stress på hjemskjermen, har jeg ryddet bort masse entiteter og knapper for å opprettholde en viss WAF. Nå er jeg og kona endelig fornøyd med oppsettet. Vi har ett separat oppsett for skjerm og mobil. Hvis interesse, kan jeg poste mobilversjonen. Dataene nede i venstre hjørne er strømpris inkl. avgifter og nettleie, forbruk nå (går til salg når solcellene gir plussverdi) og solcellenes effekt nå. 68,2 er strømkostnad til nå i dag.

577216066_Skjermbilde2021-12-11kl_14_07_44.thumb.png.f1c851807da2ec36887014b4dadaf975.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.08.43.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.08.11.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.07.56.png

Skjermbilde 2021-12-11 kl. 14.07.27.png

 

Hva har du brukt for å lage plantegningen? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.