Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Node red tibber Home ID


oevensen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Prøve å legge til Tibber i node red. Jeg måtte legge inn API, den er ok, og så måtte jeg legge inn Home ID. Tenkte dette kanskje var det som står bak på pulse modulen, men fikk feil når jeg brukte den. Testet målernr, adresse og det jeg kom på, men fant ikke noe som funket. Noen som vet hva jeg skal legge til på Home ID? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke TibberSeer selv, klarte heller ikke å finne noe når jeg søkte på TibberSeer, men det er rimelig mange poster der så ikke lett å finne akkurat det jeg ser etter🙂 Men det er vel noen som har brukt Tibber paletten i node red og må ha trykket inn Home ID så forhåpentligvis er det noen som kan hjelpe meg litt videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.