Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

YR plugin


JohnMartin

Anbefalte innlegg

Den stoppet hos meg i går tidlig også. Har ikke oppdatert siden.

Har dessverre ikke hatt tid til å se på hva som er feil.

Met.no driver å modernisere apiene så på ett eller annet tidspunkt så kan det være de gamle apiene som denne pluginen bruker slutte å virke. Vet ikke om dette er tilfelle må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker noe helt annet (python script) og la merke til at det skulle være to grader ute. Var 10 minus. Stusset på at det var så stor forskjell i går mellom mine sensorer og hva Yr sa.

Restartet fnutten og det virker igjen.

Må ta en titt når julefreden sjenker seg. Noe er det.

Har virket snart ett år nå uten hikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo hatt en advarsel på varsel.xml en stund: "Denne tjenesten vil snart legges ned. Vennligst se https://developer.yr.no/doc/guides/getting-started-from-forecast-xml/ for å komme i gang med nytt API. Tjensten vil med økende intervaller stoppes i perioder frem til den permanent avvikles 1. Februar 2022." 

 

Jeg bruker APIet på https://frost.met.no/index.html for å hente værobservasjoner. Krever autentisering, er stabilt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.