Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Tid (minutter) siden oppdatering?


Erling

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen «enkel» måte å vise det på?

 

Husker fra gammelt av at Aeoteccene plutselig sluttet å rapportere, z-wave måtte restartes/rescannes før de igjen rapporterte.

 

Nå sliter jeg med plug-innen Tibberseer som lever sitt eget liv.

 

Ser for meg «valg»/hyppighet for grønt, oransje og rødt.

 

Tanken var og da kunne ha et icon i HS-Touch som viser farge alt er hvor lang tid.

 

F.eks. mindre enn 1 min., 0, 5-10 minutt, 1 og mer enn 10 minutt vises som 2. Da kan få hentet ut det grafisk veldig enkelt.

 

Ja, noen er mer viktige enn andre og trenger hyppigere oppdatering, noen kreative forslag der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, oppdaterte fra .23 til .25 før jul, bruker også den widget-saken som viser riktig. tibber-app er ok.

 

helt sikkert min feil, men vil løse det med en visuell og automatiser varsel.

 

IKKE meningen å henge ut deg, bare dårlig tid.

 

takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

&Moskus, takk, den har stått på i det siste.

 

Slik ser det ut hos meg:

 

95F692C1-C4BB-427B-9EBE-4CF86DC17E03.thumb.png.9778c39cbd1093488905ae6f813b595d.png

 

Klager absolutt ikke, men greit nå om dagen… Klarte akkurat 1000 kw i desember, synd for de med store hus og mange som dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Erling said:

synd for de med store hus og mange som dusjer.

Yeah.... 😁

 

Men jeg ligger tydeligvis bakpå med script-publiseringen. Jeg har et script som regner ut gjennomsnittseffekten siste 5 minutter, og når den blir null så resetter jeg plugin'en. Sist den kjørte hos meg var i november, og jeg har ikke manglet data...

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, syntax error på poke 53280! 😡

 

Routeren var nede i 4-5 min. i går, automatisk oppdatering/boot. Så det på nattbordet i går kveld.

 

Jeg tenker at det henger sammen med Tibberseer.

 

Reminder om å fullføre planen om overvåkning av dingser på LAN. 🥸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erling skrev (44 minutter siden):

 

Reminder om å fullføre planen om overvåkning av dingser på LAN. 🥸


Bare å installere plugin BLLAN, så er du nesten i mål. ;) 
 

Ditt opprinnelige spørsmål har jeg løst slik:

283319C8-5E1D-4734-8F86-4B8F11A3B0B6.thumb.jpeg.77c3e353d91f273b641b378d168e86d5.jpeg

  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.