Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Meldinger/alarm integrasjon


Joffe

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg leter etter en integrasjon som gir deg enkel oversikt/logger alle avvik/alarmer som oppstår.

 

Feks når temperatur kommer utenfor et visst område så skal det listes opp med tidsstempel. Man skal kvittere at man har sett alarmen. Når alarmen er kvittert skal loggen flyttes over i en egen "alarmlog". For de som er kjent med overvåking og alarmsystemer i industrien så er det det jeg tenker på.

 

Er det noen som har kommet over noe som allerede eksisterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg brukte home-feed-card i kombinasjon med persistent notifications for å lage en slags alarmliste à la SCADA-systemet på jobb, men jeg tok det bort da det gikk opp for meg at jeg ikke orka å følge med på det i praksis (notify til mobilen var enklere).

 

https://github.com/gadgetchnnel/lovelace-home-feed-card

Endret av RVM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.