Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Home Assistant på wifi


janb

Spørsmål

Jeg har fått Home Assistant på pi 4 opp og gå med kabel i nettverket og bruker pc med  local:8123

fikk også Zigbee og enheter til og virke fint , men nå skal jeg prøve og koble den trådløse ruteren i bobilen

har installert File editor ,Mosquitto broker ,Samba share 

jeg har prøvd og gå til konfigurasjon og Supervisor og  til system og til Host og valgt Wlando deretter til WI-fi

og valgt ruteren med WPA-PSK og passord  men jeg veldig usikker på om dette er rett og prøver og koble til med HA app på mobilen  

jeg blir glad om det er noen som kan komme med tips og rettledning til meg her  

 

Endret av janb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

Ingen har svart på dette spørsmålet ennå

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.