Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Få væskenivåsensor til å samhandle med Fibaro Smart Implant og Telldus Tellstick


WillyB

Spørsmål

Hei. Dette er jeg helt fersk med.

Har jeg mulighet til å få en enkel (magnet?)væskenivåsensor til å virke med Fibaro Smart Implant og Tellstick znet lite v2? Sensoren er jo bare av og på, men jeg får ikke kontakt med den slik at den feks gir av eller på melding. Se bilder jeg har lagt ved.

Takknemlig om noen tar seg tid til å gi meg tips til å komme meg videre. 

Har samlet bilder fra "min situasjon". Regner med at noen ser hva jeg ikke skjønner?

Og hvordan jeg eventuelt kan stille parametere med appen jeg har, skjønner jeg heller ikke.

Vh Willy

Link til bilder her: https://photos.app.goo.gl/ihB63Qepvfn8ddct5 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Nei, dessverre. Ingen reaksjon.

Er litt usikker på hvordan manuell trigging av smart implant gjøres, men har prøvd stille parametere fra Telldus/Tellstick websiden.

Smart implant lyser grønt når jeg setter på strøm, men temperatursensoren i den har ikke gitt temperaturen på 6 døgn. Antakelig strever jeg med å forstå hva som menes med forskjellige begreper i manualene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.