Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Triks for å få assosiasjoner til å fungere?


kåres

Anbefalte innlegg

Er det noen med erfaring fra Vera som kan dele litt erfaringer med å få assosiasjoner til å fungere? Jeg plundrer med Heatit Z-temp2 som skal styre to Fibaro wall plug2. 

I tråd med manualen til z-temp har jeg opprettet gruppe3 og lagt til i første omgang en wall plug. Ingenting skjer med pluggen selv om jeg endrer temp på termostaten opp/ned eller via UI. Jeg har prøvd med "automatically configure" til både default og yes, men får "purging" hele tiden. Er det noen bakveier som må til? 

Jeg tenker å gå fra Vera over til HA om ikke lenge, men skulle veldig gjerne hatt denne termostaten opp og gå i mellomtiden, ellers får jeg benytte meg av angreretten og heller kjøpe en når jeg har byttet system. Lite poeng i å ha en termostat som kun kan vise aktuell temp men ikke styre noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.