Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon DOT batch 2


Fermate

Anbefalte innlegg

Da er det på tide å dra i gang en ny Amazon DOT bestilling.

 

Jeg har ikke funnet noen måte å få noen rabatt på

(Den gamle DOT12PACK rabattkoden funker ikke lengre)

så om noen vet om en måte så si ifra fort.

 

Dette er altså det vi skal bestille til 50$ pr stk

 

I tillegg kommer frakt fra Linden NJ til Halden, fra Halden til meg og fra meg til dere som ikke vil hente hos meg på kontoret i Oslo eller hjemme på Lillestrøm. (Jeg har en prime konto som gir meg gratis frakt i USA)

 

Bestillinger skal registreres her på denne tråden.

(Si ifra om du vil ha svart, om du ikke sier noe får du en hvit)

 

Si ifra om du vil ha en Echo (med innebygget høyttaler) istedet for en DOT.

(OBS Echo har ikke høyttalerutgang som DOT har)

 

Det er fint om denne tråden kun er til bestillinger og ikke til diskusjoner om Alexa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du prisen blir for hver enhet etter all frakt og gebyrer til deg? (Altså pluss frakt hjem i Norge).

Generelt spørsmål:
Starte med Alexa(Dot), eller vente og se hvordan det blir med Google Home? Noen som har prøvd begge?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Gaute skrev:

Hva tror du prisen blir for hver enhet etter all frakt og gebyrer til deg? (Altså pluss frakt hjem i Norge).

Generelt spørsmål:
Starte med Alexa(Dot), eller vente og se hvordan det blir med Google Home? Noen som har prøvd begge?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 

 

Jeg tar ingen gebyrer.

Sist betalte vi litt under 300Kr for frakten av 6 Stk DOT fra USA til meg.

Jeg sendte DOT i brev (uten sporing) for 40 Kr i porto

Og så må du huske norsk MOMS.

 

Jeg gjetter på et sted mellom 520 og 580 kr pr stk alt i alt.

Men det er jo helt avhengig av hvor mange vi blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, MrTiger skrev:

Lurer på det samme, virker kanskje som at google Home kan komme på norsk, lite sannsynlig at alexia gjør det:(

har veldig list og teste en da:)

 

 

Du må nok uttale det litt klarere om jeg skal regne dette som en bestilling.

Diskusjon om Google vs Alexa er det fint om dere tar i en annen tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Peter skrev:

hmmm... frister, men jeg har større tro på google sin. Har ikke dere?

 

Google home har jo ikke en "billig" variant og er langt unna alexa pr i dag. At den kan bli bedre på sikt er godt mulig, men akkurat i dag gjør alexa så og si alt jeg ønsker uten særlig problemer. Støttes av utrolig mange ting og fungerer bra somregel. I tillegg er jo dot latterlig billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Norx skrev:

Tar 2 stk. 

 

Forventet levering?

 

 

 

Tja. jeg legger ordren tidligst på fredag senest på mandag. 2-3 Dager etter er varene i Linden. Så er det litt avhengig av hvor mange andre varer som skal til Norge med Jetcarrier for når de blir shippet ut derfra. Sist hade vi flaks så de gikk dagen etter. Så en dag til Halden og en dag til fortolling og så post til Lillestrøm.

Jeg ser at det faktisk gikk på total 6 dager den gangen vi bestilte 12 så la oss si 6 til 12 dager :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Fermate skrev:

Jeg har ikke funnet noen måte å få noen rabatt på

(Den gamle DOT12PACK rabattkoden funker ikke lengre)

 

Vi er nok 2 måneder for sent ute ref: https://www.amazon.com/b?node=15284854011

 

Sitat

This is a limited time offer and expires December 5, 2016. Amazon reserves the right to modify or cancel the offer at any time. Offer good while supplies last.

 

Skal man ha noen sjans til rabatt må man kommer over 25 stk: https://www.amazon.com/gp/feature.html?ie=UTF8&docId=1000598511

 

Edit: men det gjaldt hvis ikke Dot

 

Sitat

Due to high demand, Echo Dot, Fire TV and Fire TV Stick are currently not available in bulk.

 

Endret av xibriz
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYI: Den svarte DOT'en er ikke på lager før 27.Februar hos Amazon la jeg merke til når jeg bestillte der i dag. Skulle ha et par svarte, så slettet de fra min ordre da jeg ikke vil vente så lenge så ble bare hvite på meg i denne omgang. Så tydeligvis populært med Alexa i huset (eller bilen) nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.