Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Amazon DOT batch 2


Fermate

Anbefalte innlegg

Jeg kan være interessert i en hvit, men ser jeg er litt for sent ute. Gi meg gjerne beskjed om nye kjøp eller om det blir en til overs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.2.2017 klokken 16.38, Fermate skrev:

Da er de bestilt. Det ble litt rot fordi det var max 24 stk pr kunde så jeg endte opp med 2 pakker, en med 24 og en med 16.

Den første kommer til Jetcarrier på mandag, den siste på onsdag.

Skal holde dere oppdatert her på hvor de er i løypa.

 

Det er først når jeg får fakturaen fra Jetcarrier at jeg kan regne ut hva folk skal betale. Da får dere beskjed om å VIPSE meg penger. Da får dere også spørsmål om dere vil ha dem sendt i post eller hente dem på Lillestrøm eller i Fredensborg veien 24 i Oslo. Dere som skal ha i post skal da (ikke nå!) sende meg en PM med adresse.

 

@Rune pedersen  jeg har bestilt en hvit til deg. Om du ikke vil ha den så tar jeg den.

 

Hvit går greit

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er DOTene ankommet Jetcarrier i NJ. Så får vi se når de kommer seg på fly til Norge.

 

For dere som ikke rakk å bli med på denne bestillingen:

Jeg har selv bestilt 6 stk og det kan hende at jeg avser noen av disse til dere.

La meg få dem hjem først og høre litt med venner og familie så får vi se...

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎10‎.‎02‎.‎2017 klokken 19.56, Moskus skrev:

Ryktene vil ha det til at @Jabba24, @Crazyfrog og jeg kan spare frakt hvis du legger alle våre i en pakke. Får vi det til, @Fermate?

 

Ja det må vi jo få til.

 

Noen andre som vil ha samsendinger?

 

Ellers kan jeg opplyse at pakkene er ferdig fortollet og på tur fra Halden :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått oversikt over kostnadene og vi kan beregne eksakt pris.

(Se fakturaer nederst)

40 Stk DOT fra Amazon = 17995
Frakt og moms fra Jetcarrier = 5335

Gir pris pr DOT = 584 kr

 

Legg på frakt fra meg til deg på:

1 stk = 40 Kr

2 stk = 75 kr

3 Stk = ?

 

Dere som vil hente på Lillestrøm på kveld eller i Fredensborgveien 24 (Oslo) på dagtid betaler jo ikke frakt :) 

 

VIPS penger til 91142883 og merk Vipsen med DITT NAVN HER PÅ FORUMET og hvor mange DOT du betaler for

Dere som vil ha den sendt i post: Send meg en PM her på forumet med ønsket postadresse jeg skal sende til og hvor mange som skal sendes.

Dere som vil hente: Send meg en PM her på forumet og avtal tid og sted. Jeg vil helst ikke ha kontanter.

 

Pakkene er ankommet og jeg henter dem i kveld. Dere må gi meg litt tid for å få sendt alle sammen.

Jeg sender ikke før pengene er betalt ellers går jeg bare i surr.

 

Skjermbilde2.PNGSkjermbilde.PNG

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalt :)

Nå viser det seg at det har begynt ei jente som faktisk heter alexa i barnehagen til jenteungen. Kan bli interessant i neste barnebursdag :D 
Enten så har ikke foreldrene fulgt med på technyheter de siste årene eller så er det en av de mer gjennomtenkte pratical jokes jeg har sett på lenge.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tore Andre Rosander skrev:

Betalt :)

Nå viser det seg at det har begynt ei jente som faktisk heter alexa i barnehagen til jenteungen. Kan bli interessant i neste barnebursdag :D 
Enten så har ikke foreldrene fulgt med på technyheter de siste årene eller så er det en av de mer gjennomtenkte pratical jokes jeg har sett på lenge.

 

Når du sier det.. å navngi barnet Alexa kan skape mye morro fremover :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkken DOT hilser på de nyankomne  :)

 

Dere som vil hente på Lillestrøm kan gjøre det fram til kl 21:00 i kveld. (Send SMS til 91142883)

Det blir sannsynligvis muligheter for det i morra også. Følg med her.

Skal forsøke å få sendt ut noen i post i morra..

dot.jpg

 

 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt til følgende i dag:

 

Den ‎03‎.‎02‎.‎2017 klokken 15.23, Fermate skrev:

 

@Shen har sagt han vil hente

@Oliver @torrande og @Milankan Mangler jeg adresser på (Send PM)

Og @Hr Kotelett tror jeg jeg har fått penger av men ingen adresse (Send PM)

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere ser når dere mottar pakkene så har brevporto gått opp fra i fjor (som var sist jeg sendte DOT'er i posten)

 

Det jeg trodde var 40 for en DOT er nå 45

Det jeg trodde var 75 for 2 DOTer er blitt 85

 

Det er fint om dere gidder å vipse over diffen. Altså en 5er mer for 1 og en 10er mer for 2.

 

@Moskus de 4 til dere ble sendt med sporing så der sparte dere ingenting = 170 Kr.

Beklager men 4 stykk var litt drøyt å sende i "brev" syntes jeg.

Du får sporings nummeret i PM

 

Om noen får skader under transport så kontakt meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutes ago, Fermate said:

Som dere ser når dere mottar pakkene så har brevporto gått opp fra i fjor (som var sist jeg sendte DOT'er i posten)

 

Det jeg trodde var 40 for en DOT er nå 45

Det jeg trodde var 75 for 2 DOTer er blitt 85

 

Det er fint om dere gidder å vipse over diffen. Altså en 5er mer for 1 og en 10er mer for 2.

 

@Moskus de 4 til dere ble sendt med sporing så der sparte dere ingenting = 170 Kr.

Beklager men 4 stykk var litt drøyt å sende i "brev" syntes jeg.

Du får sporings nummeret i PM

 

Om noen får skader under transport så kontakt meg.

 

 


Overførte differansen nå, men trykket ett 5 tall for mye så det ble vel en halv øl i tips for tiden du har lagt i dette :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Tore Andre Rosander skrev:


Overførte differansen nå, men trykket ett 5 tall for mye så det ble vel en halv øl i tips for tiden du har lagt i dette :)

 

Hehe, Ja jeg så at det tikket inn 55 kr og regnet med at det var fingertrøbbel.

Vi kan slå av 50 kr på den du skal ha i Batch 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.