Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

URLAction - flere headers


ZoRaC

Anbefalte innlegg

Ja, den gjør det. Men hvis du ser på Webclienten over så heter selve samlingen "Headers" selv om det er én (eller til og med ingen) headers i den.

 

Jeg har ikke sett noen andre som har fått til flere headers. Man skulle jo imidlertid tro at det kun var snakk om å finne retter separator, siden de helt sikkert sendes som ren tekst uansett, men jeg har ikke sett noen... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det står at den tar inn en string ville jeg prøvd meg med en string der du bruker `\r\n` mellom hver headerlinje.

 

Noe sånt som dette fungerer i forhold til HTTP Header-speccen:

 

Sitat

Host: cdn.sstatic.net\r\nUser-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:51.0)

 

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, xibriz skrev:

Har du mulighet til å se hvilke headers som faktisk blir sendt i forhold til de du prøver å sende?

 

Jeg kan nok sniffe trafikken. Nå ser jeg bare på statuskodene jeg får i retur. 

 

5 timer siden, Moskus skrev:

OK, prøv dette, siden det er vb.net:


Dim headerString = "header1" & vbNewLine & "header2"

 

 

Det kan jeg prøve. :) 

Hvis det ikke går, så har egentlig behovet forsvunnet... :P jeg skulle sende SMS via Clickatell API, men nå har jeg jo fått tips om at IFTTT kan sende SMS i stedet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

BUMP.

Er det noen som har lyktes å få til dette med flere headere siden sist?

Jeg prøver fånyttes å integrere Gardena Sileno-klipperen min i en event. (Ved hjelp av disse kommandoene som fungerer helt fint når jeg tester i postman http://www.roboter-forum.com/showthread.php?16777-Gardena-Smart-System-Analyse )

 

Er det noen andre måter å kjøre et POST kall fra en homeseer SEL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.