Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

XANDEM - Mesh Motion Tracking - Interesse for det?


Anbefalte innlegg

 

Er i dialog med Xandem, for å høre mulighetene rundt et gruppekjøp på produktene demmes.

De er interessert i å høre hvor mange av oss som er interessert, før de evt kommer med et tilbud.

 

http://xandem.com/products/

 

0WnV9rI.png

 

Xandem Home

A4IrXFh.png

 

 

Xandem Pro

lq6jWVc.png

 

 

 

MVA \ Frakt kommer i tillegg til prisen. Ellers så er det pr idag US plug, så kreves adapter fra US>EU. De har også DC Noder (3-12VDC) som man kan montere inn i vegger ol, som gjør det samme som de man plugger i kontakten, slik at man kan skjule systemet helt.

 

Så før man går i gang med noe, er det noen som finner dette produktet interessant? Ikke bindene avtale! :) Lager evt ny tråd dersom det er stor interesse.

 

Edit:

Volume of 25+: 15% discount off all HOME products, 25% discount off PRO products
Volume of 50+: 25% discount off all HOME products, 35% discount off PRO products

 

Endret av Merko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker konsept veldig mye, risikerer å minere tråden men vil helst vente for "versjon 2".

Enten for å få litt bedre pris (tilsvarende løsning fra et annet produsent) eller for å få litt mer resolution, hvis jeg husker det riktig er det ca.2-3 meter presisjon.

Hvis det kommer til 1-2m er det veldig god løsning, da ser du om folk sitter på sofaen, om noen er i gangen osv. Jeg forstår at det er avhengig av hvor mange noder man har, og leiligheten og posisjon osv...

Men jeg skal flytte snart, så det passer greit for meg å vente litt mer

 

Ellers som sagt, veldig interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten pris:

Volume of 25+: 15% discount off all HOME products, 25% discount off PRO products
Volume of 50+: 25% discount off all HOME products, 35% discount off PRO products
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.