Gå til innhold
  • Bli medlem
Salvesen

ID-Lock V2

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det har vært diskutert tidligere, men inkluderte låsen til Homeseer idag, og den gikk rett i Low Battery Warning.

Det er helt nye batteri og har ingen lyd varsel på lite batteri..

Mener kanskje det har vært diskutert før?

Et det noe fiks, eller er det feil som må fikses mellom Idlock og Homeseer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilaktig Low Battery Warning er en kjent feil ja. ID Lock kjenner til feilen og rapporterer at de jobber med å rette det.

Endret av Hillmar
Skrivefeil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer veldig på hvordan de skal klare det. De har sagt til meg at oppdateringer ikke støttes av de av prinsipielle grunner... Skjønn det den som kan... 

• Confused 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, petersv skrev:

De har sagt til meg at oppdateringer ikke støttes av de av prinsipielle grunner.

Unnskyld, hæ? Hva betyr det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel ca det jeg sa også, du var vel med I den tråden på id locks Facebook-side der jeg spurte om de ville støtte sw oppgraderinger? Svaret fra de var ca det jeg anga over (utifra hukommelsen.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men de har ikke sagt at de skal endre noe på sin egen side. Håper de har tatt til fornuft og skjønner at det bare er tull at det er en sikkerhetsrisiko å støtte oppgraderinger av sw. 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 minutter siden, petersv skrev:

Håper de har tatt til fornuft og skjønner at det bare er tull at det er en sikkerhetsrisiko å støtte oppgraderinger av sw. 

Det kan ikke være sant, det faller jo på sin egen urimelighet. Regner med at noen i software-avdelingen har sagt noe som er blitt misforstått av PR-avdelingen (eller hvem det nå er som styrer Facebook-kontoen).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan jo håpe. Har du hørt om en eneste sw-oppdatering til id lock? De kunne f.eks. fikset 101s svakheter med ny sw, men sa de ikke ville pga sikkerhetesrisikoen med å støtte sw-oppdateringer. Du kan høre med de selv, kanskje de kan gi et bedre svar. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er visstnok allerede tagget som "han som stiller vanskelige spørsmål" hos IDlock, så jeg kan vel stille noen til.. :P 

• Like 1
  • Thanks 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at den sender samme notification når man låser igjen, uavhengig av om det er via keyboard utside eller knapp innside? Synd. Skulle gjerne kunne trigget bortemodus fra låsing utside, men da får jeg vel ikke det til uten at alt går i svart når fruen låser på innsiden om kvelden.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, Hogne skrev:

Skulle gjerne kunne trigget bortemodus fra låsing utside, men da får jeg vel ikke det til uten at alt går i svart når fruen låser på innsiden om kvelden.. 

Hun får slutte å låse fra innsiden da. :) døra skal jo låses når nattmodus aktiveres. ;) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå