Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Magasinet Smart+ på hjemmebesøk


Snowman

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...

Hei Snowman

 

Fin artikkel i Smart+

Så du hadde en Multireg Z-wave, hvilken Device handler bruker du på den i Smartthings?

Jeg bruker en noe moddet versjon av https://github.com/adampv/smartthings/blob/master/HeatitZWaveThermostat.groovy

Men savner muligheten til å veksle mellom Eco/Co automatisk. Men det er kanskje der Webcore kommer inn?

 

Jeg har også noen som jeg kjører i regulator modus, men den DH jeg bruker er ikke optimal til å styre dette.

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Bendik said:

hvilken Device handler bruker du på den i Smartthings?

Hei, bruker egentlig bare en jeg default fant den gangen jeg satt den inn.

Litt køl å få ting til å funke logisk, Device handleren er litt grumsete med mye rart som er tilgjengelig.

Bruker webcore og det er stabilt.

Litt sånn hva er idle, vs off, on vs heating osv.

Men leke seg litt så bør Eco ikke være noe problem.

Jeg bruker en motion sensor på badet som basis for termostat.

Så derav egentlig bare heat og off.

 

Gi lyd så får du min piston å se på. Den er litt grisete men funker fjell. og da har jeg ikke tatt den videre i forfinining prosessen.

 

image.png.cc34a8adefcfaf5b22f7c372976a54e9.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.