Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

[SOLGT] HomeSeer Pro 3 lisens Pris: kr 2000,- (60% rabattert ca)


Merko

Anbefalte innlegg

Edit: Lisens er solgt.

 

Hei.

 

Selger min HomeSeer Pro 3 lisens (dersom dette er mulig?) for 2000kr.

 

Original pris for HSPro3 er $599 (ca kr 5000,-), HomeSeer hadde den på 50% tilbud til $299 (ca kr 2500,-)

 

Selger altså min for kr 2000,-

 

(Meg bekjent så er en "brukt" lisens like "god" som en fersk en? :P )

 

Litt usikker på hvordan overføring av lisens fungerer.. Kanskje noen kan komme med innspill angående det?

 

Noen som er interessert

 

Edit: Kan man gi med plugins man har kjøpt tidligere? Feks JowieHUE eller hva den heter?

Endret av Merko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Merko skrev:

Edit: Kan man gi med plugins man har kjøpt tidligere? Feks JowieHUE eller hva den heter?

 

Har nylig vært i kontakt med Homeseer support ang. dette, og fikk til svar at de ikke kan overføre lisens på 3. parts plugins.

Jeg bruker selv lisens for JowieHUE som er registrert på han jeg kjøpte Homeseeer lisensen fra. Det fungerer fint, så lenge han ikke har noen planer om å bruke den igjen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.