Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Homeseer push varsel?


kimstoroy

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Nettopp skrev:

Det er også mulig å benytte Ifttt, da behøver man ikke plugin. Litt script må til, men det er en god beskrivelse et sted på siden her.

Sant, men det er enklere og mer intuitivt med en plugin. Så lenge man ikke kjører på en Zee2, foretrekker jeg personlig den måten.

 

... og så slipper man å bruke IFTTT... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, men det er enklere og mer intuitivt med en plugin. Så lenge man ikke kjører på en Zee2, foretrekker jeg personlig den måten.


Pga begrensning på antall plugins? Eller fungerer den ikke på Linux?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen av disse (eller andre apps) som kan gjøre litt mer ut av seg enn en push-melding?

Tenker i tilfelle brann/innbrudd, at man får et mer tydelig varsel. Regner med mulighetene er noe begrenset på iOS, men Ring-appen lager jo leven når noen ringer på døra :)

 

Edit: Pushover har egne varsler for viktige meldinger, ser jeg :)

Endret av aeklo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 20.12.2017 den 16.38, Hilmar skrev:

Pushover med emergency prioritet som må bekreftes sammen med alien alarm long lyden er vanskelig å gå glipp av emoji6.png

 

Har du et screenshot av hvordan du bruker emergency prioritet i event 

Jeg har satt opp vanlig, men ikke prøvt emergency enda:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et screenshot av hvordan du bruker emergency prioritet i event 

Jeg har satt opp vanlig, men ikke prøvt emergency enda:)

 

Beklager, jeg bruker ikke HomeSeer, så vet ikke hvor nyttig det er med skjermskudd.

 

Men her er vel et bilde jeg fant på nettet:

 

http://s652164905.websitehome.co.uk/plugins/Pushover_H_Documentation/images/image6.png

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.