Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Litt problemer med 'Set Point' Qubino termostat


deve87

Anbefalte innlegg

Har 2 stk Qubino ZMNHID1, som i for seg fungerer helt utmerket!

Problemet er at jeg ikke får endret temperatur i nettleseren.. eller, jeg får endret temperatur der.. bare via enten OZWCP, eller i oppdater funksjonen på 'endre' knappen i set point brikken.. Har noen bilder under som kan gjøre det enklere å se problemet ?

 

Første bilde er i appen. Der fungerer det helt fint å sette en temperatur. 

 

Andre bilde fungerer det ikke å sette temperatur (eller faktisk av og til)

 

Tredje bilde fungerer det å sette temperatur

 

Jeg har også en multireg termostat, som ikke har det problemet

 

Screenshot_20180213-181318.png

Screenshot_20180213-181250.png

Screenshot_20180213-181303.png

Endret av deve87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fungerer nå. Det hjalp å aktivere polling av termostatene. Satt tiden til 60minutters intervall..

 

Skal en legge til ZMNHID1 i Domoticz. Vil den av en eller annen grunn laste opp feil fil til denne. Domoticz laster opp ZMNHIDxS1 da den riktige config filen er ZMNHIDxS2 Navnet på xS2 må endres til xS1 ( da må selvfølgelig eksisterende xS1 endres eller slettes )

 

Hvis en ikke gjør det.. Fungerer ikke termostaten i Domoticz..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.