Gå til innhold
  • Bli medlem
Jahnkenneth

Homey og Elko Smart Home

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er det flere Homey-brukere her enn meg? :-)

Har kjøpt meg en ESH 316gled dimmer som jeg tenkte å parte med Homey... Det gikk ikke helt smertefritt... 

Den dukker opp som unknown device... Får til å slå dimmeren på, men etter noen sek slår den seg av igjen... 

Noen som har tekniske kunnskaper nok til å lage en app for Homey? :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har både dimmere og termostater fra Elko. Fungerer strålende i SmartThings med Device Handler. Har bestillt Homey for test nå og skulle gjerne fått disse til å fungere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett at det er noen på Athom homey Norge gruppa på Facebook som har kunnskap om å lage apper til Homey. Kanskje høre der? Er det du som har spurt på Homey forumet også? Elko er jo litt Norge spesifikt, så er nok en Normann som må til

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 timer siden, Bananfluen skrev:

Har sett at det er noen på Athom homey Norge gruppa på Facebook som har kunnskap om å lage apper til Homey. Kanskje høre der? Er det du som har spurt på Homey forumet også? Elko er jo litt Norge spesifikt, så er nok en Normann som må til emoji4.png

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Jeg som har spurt på Homey-forumet ja. :-)

Er en på Facebook-gruppa som nok har kompetanse til å lage en app, men han hadde ikke Elko selv, så det var ikke så veldig prioritert... :-)

Endret av Jahnkenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 timer siden, Prj_84 skrev:

Yes! Fikser det selv ;-)

Så bra, har ikke noen dimmere selv ennå, men vurderer å kjøpe. Fungerer det bra til nå? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dimmeren fungerer med koden som ligger på Github. Noen problemer med forced_timeout's om man gjør mange endringer i appen. Rapportering direkte fra dimmeren til Homey fungerer utmerket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå