Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro FGS-223 Double Switch 2, utfordringar å styre [Løst]


Zulboom

Anbefalte innlegg

Hei,

 

For å styre 2stk forskjellege lys på kjøkenet mitt har eg kjøpt ein Fibaro FGS-223 Double Switch 2. Foreløpig har eg funne to utfordringar kring denne:

  1. Den er montert i ein veggboks langt borte frå brytarane, utan styrekabling mellom, og eg hadde tenkte å styre begge kanalar vha. assosiasjonar frå to Fibaro Dimmar 2-modular. Dette ser ut til å vere enklare sagt enn gjort, sidan det ser ut til at berre eine kanalen (kanal 1) dukkar opp i lista "Device to be Controlled", sjå vedlagt skjermdump nr. 1.
  2. Eg manglar knappar for å skru av og på dei to kanalane i Homeseer. Har ikkje funne noko om kva rows/columns som skal nyttast i brukarmanualen eller internett forøvrig. Sjå vedlagt skjermdump nr. 2.
    1. Retting: fann ut av det. Det viste seg at det var to devicar (ein per kanal) som eg ikkje hadde gitt etasje og rom, og pga. feil filtrering dukka ikkje desse opp. Dette var sjølvsagt dei rette switchane.

 

Desse utfordringane medfører at eg ikkje får skrudd av "Lys overskap", og at dette står på døgnet rundt. Kjempekjekt :)

 

På førehand takk til alle gode hjelparar der ute!

 

Anders

 

image.png.b9aa374de70165db4f61c8194b490e03.pngimage.thumb.png.1e4a3a7a58d2869f9c28cbcf85638450.png

 

image.png

Endret av Zulboom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært noen bugs med disse på HS, hvilken versjon av Z-Wave-plugin kjører du? 

 

I lista «device to be controlled» er det normalt at den dukker opp bare en gang - den peker på root-noden (det er en bug som gjør at den viser en random child node i lista, men det er root-noden uansett). Du må velge «endpoint 2» for å styre den andre «enheten» i switchen. :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ZoRaC skrev:

Det har vært noen bugs med disse på HS, hvilken versjon av Z-Wave-plugin kjører du? 

 

I lista «device to be controlled» er det normalt at den dukker opp bare en gang - den peker på root-noden (det er en bug som gjør at den viser en random child node i lista, men det er root-noden uansett). Du må velge «endpoint 2» for å styre den andre «enheten» i switchen. :) 

 

Z-Wave-versjon: 3.0.1.190.

 

Takk! No fungerar det. Men er det meininga at switching via assosiasjonar skal ha så lang tidsforsinking (2-3sek), og "pakketap" opptil 50% av gangene? Har dårleg erfaring med dette til no..

 

Forresten. Etter at eg la inn assosiasjon korrekt så blir visninga heilt feil i Homeseer, på begge dimmarane, sjølv om det fungerer i praksis. Har prøvd å trykke "Update" og restarta HS utan hell.image.png.6a81207e591c222d93d5575d06b90d94.png

Endret av Zulboom
Feil visning av assosiasjonar i HS.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Zulboom skrev:

Z-Wave-versjon: 3.0.1.190.

 

11 minutter siden, Zulboom skrev:

Men er det meininga at switching via assosiasjonar skal ha så lang tidsforsinking (2-3sek), og "pakketap" opptil 50% av gangene? Har dårleg erfaring med dette til no..

 

Dette er fikset i 195 (beta):

* Fixed FGS-222 now responds to S1/S2 push buttons properly

Changed in version 3.0.1.211 (Beta)
* Fixed Fibaro FGS-223 setting devices to "Unknown" when added securely

 

Så det kan hende den fungerer bedre med beta-versjonen. :) (Husk backup!)

 

12 minutter siden, Zulboom skrev:

Forresten. Etter at eg la inn assosiasjon korrekt så blir visninga heilt feil i Homeseer, på begge dimmarane, sjølv om det fungerer i praksis. Har prøvd å trykke "Update" og restarta HS utan hell.

 

Så assosiasjonene er plutselig «usynlige»? Ikke vært borti før - det var merkelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, ZoRaC skrev:

Dette er fikset i 195 (beta):

* Fixed FGS-222 now responds to S1/S2 push buttons properly

Changed in version 3.0.1.211 (Beta)
* Fixed Fibaro FGS-223 setting devices to "Unknown" when added securely

 

Så det kan hende den fungerer bedre med beta-versjonen. :) (Husk backup!)

Kan prøve å oppdatere til nyare versjon av Z-wave plugin som du seier, men eg finn ikkje ut av korleis dette blir gjort. Nyaste eg finn via HS3 er versjonen eg allerede har, 3.0.1.190.

Edit: fann ut av det. Oppdaterte, og såvidt eg kan sjå fungerer det no. Uvisst om det er grunna oppdateringa.

 

48 minutter siden, ZoRaC skrev:

Så assosiasjonene er plutselig «usynlige»? Ikke vært borti før - det var merkelig!

Ser ut til det ja. Av ein eller annan grunn fungerer det att på den eine, men ikkje på den andre. Det er forresten Fibaro Dimmer 2-modular med fw 3.5. Bør eg fjerne, legge til, og sette opp noden på nytt?

Edit: Oppdaterte, og såvidt eg kan sjå er visninga rett no. Uvisst om det er grunna oppdateringa. Einaste er at ved Endpoint = 1 viser den Power, og ved Endpoint = 2 viser den Switch. Skal sikkert vere sånn.

Endret av Zulboom
Fixed!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Zulboom endret tittelen til Fibaro FGS-223 Double Switch 2, utfordringar å styre [Løst]
På 1.9.2018 den 22.58, Zulboom skrev:

Einaste er at ved Endpoint = 1 viser den Power, og ved Endpoint = 2 viser den Switch. Skal sikkert vere sånn

 

Ja, det er en kjent feil - den viser en "tilfeldig" child device i assosiasjonslista.

En assosiasjon er ALLTID mot root-noden, så det er bare visningen i HS som viser feil. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2018 den 10.24, ZoRaC skrev:

 

Ja, det er en kjent feil - den viser en "tilfeldig" child device i assosiasjonslista.

En assosiasjon er ALLTID mot root-noden, så det er bare visningen i HS som viser feil. :) 

 

Den er grei. Ting har i alle fall fungert OK, men ikkje meir enn OK, når det gjeld assosiasjonar på Fibaro Dimmar 2.

Om eg trykker S1, og rett etter (innan eit par sekundar) trykker S2, så skjer ikkje switching av lys via assosiasjonen. Skal det vere slik, skal tru?

Løysinga blir nok uansett å legge opp eigen styreledning fram til det doble releet, og unngå assosiasjonar her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Zulboom skrev:

Om eg trykker S1, og rett etter (innan eit par sekundar) trykker S2, så skjer ikkje switching av lys via assosiasjonen. Skal det vere slik, skal tru?

 

Vi bruker aldri lysbryterne, så det har vi ikke merket noe til... funker det alltid hvis du venter et par sekunder før du trykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ZoRaC skrev:

 

Vi bruker aldri lysbryterne, så det har vi ikke merket noe til... funker det alltid hvis du venter et par sekunder før du trykker?

 

Om eg trykker S2 først fungerer det stort sett, men om eg trykker S1 først så må eg vente minst 5 sekundar for at S2 faktisk skal fungere, noko som er irriterande nok i seg sjølv.

 

Grunnen til at eg har manuelle brytarar er at eg har 4 forskjellige lyssoner på kjøkenet:

- Lys over spisebord

- LED-stripe oppå kjøkenskåp (almennlys)

- Benkelys (arbeidslys)

- Spottar i glasskåp (pynt)

 

Forskjellige lys vil stå på avhengig av kva ein skal gjere på kjøkenet. Så per dags dato ser eg det ikkje hensiktsmessig å bruke bevegelsessensor eller annan automatikk for å styre kjøkenlys, forutan det å kunne slå av alt når eg reiser heimefrå eller slå på alt om brannalarmen skulle gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Zulboom skrev:

Om eg trykker S2 først fungerer det stort sett, men om eg trykker S1 først så må eg vente minst 5 sekundar for at S2 faktisk skal fungere, noko som er irriterande nok i seg sjølv.

Det hørtes rart ut. Jeg kan trykke begge samtidig, og selvfølgelig blir begge lys skrudd av.

 

Mulig dekningsproblem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Moskus skrev:

Det hørtes rart ut. Jeg kan trykke begge samtidig, og selvfølgelig blir begge lys skrudd av.

 

Mulig dekningsproblem?

 

Det er det eg og meiner at burde skje, men... Løyste det her ved å trekke ekstra ledning i eksisterande røyr for å unngå bruk av assosiasjon (gruppe 4, av/på). På badet, der ein Dimmar 2 sin S2 styrer ein annan Dimmer 2 via assosiasjon (gruppe 5, dimming) så fungerer det derimot knirkefritt, med unntak av at styringa via assosiasjonen har ei lita tidsforsinking. Alle dimmarane har FW v3.5.

 

Trur ikkje at det er dekningsproblem som er årsaken, men utan ekspertkompetanse blir det vanskeleg å utelukke det heller. Har ei leilegheit på 70m2 som er relativt kvadratisk, med korte avstandar mellom nodane det gjeld her (ca. 2m i fri luftlinje).

 

Uansett Moskus: takk for Homeseer-skolen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Zulboom skrev:

Trur ikkje at det er dekningsproblem som er årsaken, men utan ekspertkompetanse blir det vanskeleg å utelukke det heller. Har ei leilegheit på 70m2 som er relativt kvadratisk, med korte avstandar mellom nodane det gjeld her (ca. 2m i fri luftlinje).

Nei, det burde gå bra. Men hvor mange noder er det snakk om?

 

11 timer siden, Zulboom skrev:

Uansett Moskus: takk for Homeseer-skolen! :)

Bare hyggelig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Zulboom skrev:

Foreløpig er det snakk om 7 noder som er en del av mesh-nettverket, og 2 noder som er batteridrevne.

Hmm... ja, det er jo ikke for mye, dessverre. Nodetettheten er da statistisk sett 0,1 node/m2. Til sammenligning er vår nodetetthet på 0,45 noder/m2 hvis vi ikke tar med batteridrevne enheter (og her skal man jo ikke det). Det er 4-5 ganger høyere, og er nesten en node pr. andre kvadratmeter. Det er ganske tett, men da flyter det også vesentlig bedre.

 

Men den gode nyheten er at med et så lite nettverk så kan du (eller SKAL du) optimalisere det. :)

 

Plugins -> Manage -> Z-wave -> Controller Management -> Utvid controlleren din, og velg "Optimize a Network".

 

image.png

 

 

Når den er ferdig, gjør du det samme på nytt, men denne gangen med "Fully Optimize a Network".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moskus skrev:

Hmm... ja, det er jo ikke for mye, dessverre. Nodetettheten er da statistisk sett 0,1 node/m2. Til sammenligning er vår nodetetthet på 0,45 noder/m2 hvis vi ikke tar med batteridrevne enheter (og her skal man jo ikke det). Det er 4-5 ganger høyere, og er nesten en node pr. andre kvadratmeter. Det er ganske tett, men da flyter det også vesentlig bedre.

 

Men den gode nyheten er at med et så lite nettverk så kan du (eller SKAL du) optimalisere det. :)

 

Plugins -> Manage -> Z-wave -> Controller Management -> Utvid controlleren din, og velg "Optimize a Network".

 

image.png

 

 

Når den er ferdig, gjør du det samme på nytt, men denne gangen med "Fully Optimize a Network".

 

 

Hehe, det blir nok meir nodar etter kvart.

 

Har fulgt Homeseer-skolen til punkt og prikke, så optimalisering er allerede gjort.

 

Har forsåvidt løyst denne saken ved å unngå bruk av assosiasjonar, så det er ikkje noko problem lenger :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Zulboom skrev:

Har forsåvidt løyst denne saken ved å unngå bruk av assosiasjonar, så det er ikkje noko problem lenger :) 

Assosiasjon skal ikke være så tregt, så jeg ville prøvd meg litt frem likevel. Det kan være praktisk å styre andre lys (i den grad man faktisk bruker brytere da ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.9.2018 den 8.30, Moskus skrev:

Assosiasjon skal ikke være så tregt, så jeg ville prøvd meg litt frem likevel. Det kan være praktisk å styre andre lys (i den grad man faktisk bruker brytere da ;) ).

Har vore litt lite aktivitet på heimeautomasjonsfronten i det siste, men i dag tok eg ein ny optimalisering (først without return, og så full), og veit du kva?

No fungerar det. Veit ikkje kvifor, men det drit eg i, det fungerar!! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.