Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Oomi dimmer


Bgam

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, ZoRaC skrev:

Noen grunn til at du ikke vil bruke Fibaro Dimmer 2? Jeg er veldig fornøyd med dem (men har heller ikke prøvd noe annet...). :) 

 

Egentlig bare pris, er godt over gjennomsnittet fornøyd med Fibaro Dimmer 2 selv. Er bare spennende å se om det finnes noen dimmere som kan konkurrere med fibaro sin!

Etter grov research ser det jo ut til at denne kun er en rebranding av Aeotec Nano Dimmer... Så hvis noen har erfaring med denne er vel det like mye verdt som mitt opprinnelige spørsmål :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oomi er rebranded aeotec. Da hadde jeg heller kjøpt orginalen om det skulle komme en firmware update i framtiden.

 

Koster bare 18kr mer, men fibaro dimmer2 er stadig på tilbud og veldig kurrant.

Spesielt med dobbeltrykk som aeotec mangler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Av politiske grunner ser jeg etter andre leverandører en Fibaro da de gir ikke ut oppdatering på fw utenom Home Center. Qubino har vel også vært litt vanskelige å få fw oppdateringer fra. Aeotec har derimot lagt ut oppdateringer for sine enheter.

 

Synd dette kun er en rebranding. Den ligner i hvert fall veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.