Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!
  • 0

Remotec ZXT 120 A/C controller


Espen Tveit

Spørsmål

14 svar til spørsmålet

Anbefalte innlegg

  • 0

Jeg har ikke erfaring med den selv, men har inntrykk av (etter å ha fulgt med på forumet her en stund) at den er ganske utbredt blandt brukerne her.

 

Om du søker på ZXT 120 på forumet her dukker det ikke opp noe, men prøv ZXT-120 så får du opp en del lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
På 18.9.2018 den 9.45, Moskus skrev:

Ja. Fungerte fint på vår tidligere Panasonic-varmepumpe, og fungerer nå fint på vår General-varmepumpe.

Fikk du den til å virke med en av kodene oppgitt for Panasonic? Har hatt min ZXT liggende i en skuff i et par år nå etter et frustrerende( og mislykket ) forsøk på å få den til å funke med vår Panasonic pumpe.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 0
9 timer siden, kåres skrev:

Fikk du den til å virke med en av kodene oppgitt for Panasonic? Har hatt min ZXT liggende i en skuff i et par år nå etter et frustrerende( og mislykket ) forsøk på å få den til å funke med vår Panasonic pumpe.... 

Ja. Husker ikke nøyaktig hvilken kode jeg måtte bruke, men jeg måtte prøve noen for å finne den riktige. Husker at jeg begynte å miste håpet på slutten... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Svar på spørsmålet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.