Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Vedlegg på Homeseer forumet


JohnMartin

Anbefalte innlegg

Er vel ikke helt rette forum å spørre, men finner Homeseer forumet til å være litt overveldende.

Er det noen løsning for alle filer og bilder som er borte der?
I min søken etter ny kunnskap for å få alt opp å gå, så blir jeg ofte geleidet videre til HS forumet, men der refereres det jo ofte til vedlegg, PDF eller bilder.

Og har frem til nå ikke funnet noen vedlegg som fungerer etter at de oppdaterte forumet. ?

 

Er det noe kvikk fiks på dette, eller kommer det aldri til å bli tilgjengelig igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎09‎.‎2018 den 15.47, JohnMartin skrev:

Er det noe kvikk fiks på dette, eller kommer det aldri til å bli tilgjengelig igjen?

Vet ikke men det ER et problem. De oppgraderte forumet noe voldsomt her for leden, håpet er vel at det kommer tilbake engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange eksisterende topics som tilsynelatende har fått nye "adresser" også. Hvis jeg googler homeseer-relaterte ting så får jeg normalt opp mange linker til topics i HS-forumet, men linkene feiler ofte hvis jeg klikker på dem. Ofte kan jeg finne igjen det samme topic ved å lete meg "manuelt" gjennom forumet, så det finnes, men google har tilsynelatende den gamle adressen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.