Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Heisann,

Har en splitter ny Samsung vaskemaskin som i utgsngspunktet skal kunne koble seg til Smartthings...men av en eller annen grunn vil den ikke koble seg til accesspunkt (wifi). 

Hvordan kan jeg resette hele vaskemaskina? For nå spør den bare etter et passord som manualen ikke beskriver i det hele tatt...

Mvh,

Kurt Näslund 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Lignende innhold

• Av Merko
      Selger helt nytt \ uåpnet Samsung Gear IconX 2018.
      Nypris i butikk er ca. 1900-2100kr.

Selger pga jeg har fra før av (Alle med Samsung S9 fikk dette gratis tilsendt i post).
      Disse fungerer perfekt sammen med feks. Google Assistant ol  

Fungerer både på Android-telefoner og Apple iOS. 

Selger for 1000,-
    • Av pederw
      Noen som har fått Google Home til å åpne og lukke døra ved hjelp av tale kommando til Google Home. Prøvde både med og uten IFTTT, men får det ikke til. Mulig jeg kan sette opp en ''simulation switch'' i Smarthings og få endre kommandoen i IFTTT slik at den setter en scene i Smartthings som åpner døre å samme for og lukke. Men synes dette er så rotete. Rart ikke du kan bare si åpen å lukke til Google Home slik som du kan for å slå av å på lys uten noe annet korrigering gjennom Smarthings. 

Mvh Peder 
    • Av LEHoisveen
      Holder på å skal flytte inn i ny leilighet. 
      Må derfor investere i nye hvitevarer, er det noen som har noen erfaringer med å "integrere" hvitevarene sine i HomeSeer?

Vurderer å gå for enten Samsung eller Bosch. 

Tips mottas med stor entusiasme  
    • Av Tor Aage
      Har et Samsung Galaxy (?) TAB nettbrett liggende som jeg tenkte å få brukt opp i mot HS. Men det har ligget lenge uten strøm, og når jeg nå plugger i strøm, står det bare å lader et kort øyeblikk, før det ikke lader igjen. Dette skjer raskt etter hverandre og jeg får det ikke på. 

Noen som har tips eller råd, eller kjenner til problemet ?