Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Oppdatere device-status på "status only"-device


bjornepappa

Anbefalte innlegg

Har no vidareutvikla garsjeportstyringen (styrt via Arduino-plugin) med endebrytar både i åpen og lukka stilling. Desse indikerer hhv. åpen og lukka på kvar sine devices i HS, men ønskjer å få samla styring samt indikering i alle tilstandar (åpen, lukka og mellomstilling) på ein separat device per port, altså kun to synlige devices og dei fire andre som "hjelpedevices".

 

Fekk til dette når eg kun hadde indikering på lukka/ikkje lukka stilling, då eg oppretta ein tredje tilstand, "åpne/lukke" på devicen som indikerte lukka/ikkje lukka og det fungerer fint, ved aktivering av denne blir det trigga event som gir åpne-kommando på devicen som trekker reléet kopla på portopnaren.

image.png.36c75953a41b7c2fd6d4ea2373df9d84.png

 

Men med siste utvidelsen, altså separat endebrytar for åpen tilstand, slit eg med å få dette til utan å måtte ha mange "unødvendige" kommando-muligheiter på devicen som skal både styre og indikere.

Ser at ved å sette "Status-Control" kun til status går det ikkje an å trigge denne vha. events. 

 

Har forsåvidt oppretta separat device som kun indikerer vha events frå dei andre devicane og denne kan fint utvidast til også å ha kommandomuligheit, men det vil gi fire kommandoar der eg kun ynskjer å ha éin (åpne/lukke) synleg.

image.png.6059df7438ad6d18469e479af67cc498.png

 

 

Er det andre måtar å gjere det på, eller blir det for mykje å be om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan definere selv hva som er statuser og hva som er "controls" (dvs knapper) på "Status Grahics" tab'en. Dermed kan du kun ha en kommando, men la devicen vise flere statuser.

 

Se HS-skolen del 6:

 

... nærmere bestemt under Device-håndtering -> Status Graphics.

Custom_Status_settings.png

 

Custom_Status.png

 

 

Du trenger heller ikke ha samsvar mellom device valuer for statuser og device valuer for "control"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Moskus skrev:

Custom_Status_settings.png

 

Custom_Status.png

 

 

Du trenger heller ikke ha samsvar mellom device valuer for statuser og device valuer for "control"

 

 

 

Og akkurat dette gjorde susen! Takk igjen for god hjelp.

Å definere separate linjer for status og control med samme verdi hadde eg ikkje tenkt på. Det vart mange linjer, men eg slapp heilt unna å bruke virtuelle devicer og resultatet vart omsider som eg ønskte i HSBuddy (er ikkje inne i HSTouch enda...).

 

Kan nevne at eg for control-linjene måtte lage "range" med start=slutt og sette tekstboks som input. Dette gjer at dette valget ikkje blir synleg i HSBuddy, akkurat som eg ønskjer.

Verdiane 0 og 1 klarer Arduino-plugin å sette på eigen hand, skulle gjerne ønskt meg at dette kunne gått an via events også. Det hadde spart ein del knoting og redusert antall linjer.

Verdien 2 blir satt (via event) når devicen endrar verdi til 1 og devicen for åpen-indikering ikkje indikerer åpen port.

Verdien 3 blir satt (via event) når devicen for åpen-indikering indikerer åpen port.

Når verdien 11 blir satt triggar eit event som aktiverer eventen for åpning/lukking av porten.

image.png.2c4c9d3046640994235b334002ebbf11.png

 

Og slik vart devicane, der kun "Høgre port" og "Venstre port" normalt er synlege i HS og som blir brukte til heile styringa i HSBuddy.

image.thumb.png.741e4dec0cc9736b3e5d31e33b2ba7b4.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.