Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Veggholder til iPad


Anbefalte innlegg

Trenger en veggholder til iPad ifm. Homeseer-system. Fikk øye på en iPad utstillt i en butikk med iPort-holder. Den ser "i mine øyne" ulta lekker ut. Utenpåliggende, men allikevel utrolig slim. Prisen, not so slim....  5500,- er litt drøyt men må nok bite i det sure eplet om jeg ikke finner noe annet. Noen som har tips om andre?

 

 

987108_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en veggholder til iPad ifm. Homeseer-system. Fikk øye på en iPad utstillt i en butikk med iPort-holder. Den ser "i mine øyne" ulta lekker ut. Utenpåliggende, men allikevel utrolig slim. Prisen, not so slim....  5500,- er litt drøyt men må nok bite i det sure eplet om jeg ikke finner noe annet. Noen som har tips om andre?
 
 
987108_1.thumb.jpg.23e0464c07ccbe66ac1fbc0f515f8057.jpg
Har 5 sånne her rundt i huset med Samsung tabs. Veldig fornøyd med kvaliteten og utseende.

https://www.vidabox.com/kiosks/vidamount-on-wall-ipad-tablet-enclosure-mount.html


Sent fra min SM-N960F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, bio said:

Har 5 sånne her rundt i huset med Samsung tabs. Veldig fornøyd med kvaliteten og utseende.

https://www.vidabox.com/kiosks/vidamount-on-wall-ipad-tablet-enclosure-mount.html


Sent fra min SM-N960F via Tapatalk
 

 

Hei,

 

På jakt etter noe slik selv

Hvordan Samsung er det du bruker? Og har du kanskje noen bilder? :)

 

Hvordan android versjon kjører du? Er det mulig å få skjermen til å alltid være påslått? 

Ønsker en skjerm som man enkelt kan gjøre seg opp en status på huset, men en fordel da at man slipper å gå bort å aktivere skjemen.. ?

 

Edit:

Fant ut at det er mulig å holde skjermen aktiv via Utviklerinstillinger på min Galaxy S8. Så fungerer vel da sikkert også med Galaxy Tab A 10.1

Endret av JohnMartin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Hei,
 
På jakt etter noe slik selv
Hvordan Samsung er det du bruker? Og har du kanskje noen bilder? [emoji4]
 
Hvordan android versjon kjører du? Er det mulig å få skjermen til å alltid være påslått? 
Ønsker en skjerm som man enkelt kan gjøre seg opp en status på huset, men en fordel da at man slipper å gå bort å aktivere skjemen.. [emoji848]
 
Edit:
Fant ut at det er mulig å holde skjermen aktiv via Utviklerinstillinger på min Galaxy S8. Så fungerer vel da sikkert også med Galaxy Tab A 10.1


 
Hei,
 
På jakt etter noe slik selv
Hvordan Samsung er det du bruker? Og har du kanskje noen bilder? [emoji4]
 
Hvordan android versjon kjører du? Er det mulig å få skjermen til å alltid være påslått? 
Ønsker en skjerm som man enkelt kan gjøre seg opp en status på huset, men en fordel da at man slipper å gå bort å aktivere skjemen.. [emoji848]
 
Edit:
Fant ut at det er mulig å holde skjermen aktiv via Utviklerinstillinger på min Galaxy S8. Så fungerer vel da sikkert også med Galaxy Tab A 10.1


Hei,

Bruker Samsung Galaxy Tab a 10 på kjøkken, entré og gang nede, Samsung 7" på soverom og har en Amazon Fire HD i samme ramme på gymmen. Bruker Imperihome enn så lenge, men har planer om å designe noe i Hstouch.

Skjerm alltid på er ikke noe problem på noen av de. Har også testet litt med wake up ved bevegelse, det fungerer også.

Som du ser har vi valgt sorte, fordi vi har sorte brytere, downlights, stikkontakter osv. 830a2d660fb12f4ed0320fda49f853a0.jpge201e6168f91c636a22087574832dfdf.jpg

Sent fra min SM-N960F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, bio said:

 

 

 


Hei,

Bruker Samsung Galaxy Tab a 10 på kjøkken, entré og gang nede, Samsung 7" på soverom og har en Amazon Fire HD i samme ramme på gymmen. Bruker Imperihome enn så lenge, men har planer om å designe noe i Hstouch.

Skjerm alltid på er ikke noe problem på noen av de. Har også testet litt med wake up ved bevegelse, det fungerer også.

Som du ser har vi valgt sorte, fordi vi har sorte brytere, downlights, stikkontakter osv.

Sent fra min SM-N960F via Tapatalk
 

 

 

 

 

Takk :)

 

Har nettopp bestilt 3stk Galaxy Tab A 10.1, så kommer til å bestille rammer fra Vida.

Wake up ved bevegelse høres jo veldig bra ut. Må du da roote, eller går det out of the box?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 
Takk [emoji4]
 
Har nettopp bestilt 3stk Galaxy Tab A 10.1, så kommer til å bestille rammer fra Vida.
Wake up ved bevegelse høres jo veldig bra ut. Må du da roote, eller går det out of the box?
Fungerer ut av boksen :)

Sent fra min SM-N960F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 10.51, bio skrev:

 

 

 


Hei,

Bruker Samsung Galaxy Tab a 10 på kjøkken, entré og gang nede, Samsung 7" på soverom og har en Amazon Fire HD i samme ramme på gymmen. Bruker Imperihome enn så lenge, men har planer om å designe noe i Hstouch.

Skjerm alltid på er ikke noe problem på noen av de. Har også testet litt med wake up ved bevegelse, det fungerer også.

Som du ser har vi valgt sorte, fordi vi har sorte brytere, downlights, stikkontakter osv. 830a2d660fb12f4ed0320fda49f853a0.jpge201e6168f91c636a22087574832dfdf.jpg

Sent fra min SM-N960F via Tapatalk
 

 

 

 

Står de tilkoblet strøm hele tiden, eller lader du ved behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står de tilkoblet strøm hele tiden, eller lader du ved behov?
Koblet på strøm hele tiden.
Har Tasker installert på de, så kunne evt styrt noe utifra behov, men har ikke gjort noe med det enda.

Forøvrig 230v i veggboks med Elko usb lader (tatt innmaten ut av rammen på sånne her: https://www.elektroimportoren.no/rs16-usb-lader-2-1a-i-ph/6630098/Product.html?Event=showwindow)

Fikk opp Google Home mini på kjøkkenet i går også:)9aadd73f1b8baff13d2f30e5dd368c16.jpg

Sent fra min SM-N960F via Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.