Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Smartthings hub v2...men funker dette?


Anbefalte innlegg

Heisann,

Har akkurat fått min Smartthings v2 hub på nettverket, men jeg må si jeg undrer meg litt om alt er som det skal?

 

Jeg har en eksisterende Philips Hue hub og et knippe lamper...ingen av de får jeg tak i via Smartthings app. Da får jeg beskjed om at jeg trenger en hub...

 

Jeg har også en IDLock 101 med z-wave modul. Hvordan dukker den opp i appen? Trodde det var støtte for denne ettersom den har en z-wave modul?

 

Ja litt frustrert...

 

Hjelp?

 

Mvh,

Kurt Näslund 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hue pærene kan kobles direkte til ST men da vil de aldri kunne fjernes igjen fra pæren sitt perspektiv. Med andre ord funker det best å ha de på HUE hub'en.
IKEA trådfri derimot kan fint kobles direkte til ST :) Sånn om du tenker å kjøpe mer.

Som du nevner tar det en god stund fra HUE hub er oppdaget til pærene kommer inn i ST. Samtidig er det litt uklart når de endrer navn, om du endrer i HUE appen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.