Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Nexa WMR-1000 Med Rele og sender (?)


Fermate

Anbefalte innlegg

Jeg var innom Clas og kjøpte en ny innbygnings switch til sønnen min her om dagen.

 

Jeg TROR det var Nexa WMR-1000 og den var ny for meg.

Den hadde et rele og ikke elektronisk switch som den forrige han hadde og jeg mener bestemt at den også sendte et signal når en manøvrerte den med den manuelle knappen (?) Det var nytt for meg men gir jo flere muligheter en før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
On 12.4.2016 at 23:21, Fermate said:

Den hadde et rele og ikke elektronisk switch som den forrige han hadde og jeg mener bestemt at den også sendte et signal når en manøvrerte den med den manuelle knappen (?)

Det står ingenting om sender i de tekniske papirene på WMR-100, men internett er jo full av gammel informasjon...

 

Men hvordan vet du at den sendte et signal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at tellstick`en henger seg opp og skrur enheter av og på, på ubestemt tid. Kjekt med disco altså... men helst når jeg selv vil det..

:-)

Må starte serveren på ny for at det skal bli normalt igjen...

Sliter også litt med rekkevidde. Skal ta en titt på antennen. :-)

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har egentlig lyst på en RFXtrx433 til 433MHz-teknologi... ? 

 

På Duo, hvilken tilkobling er det?

Kan være jeg har en ekstra antenne du kan prøve, som jeg kan sende med felles bekjente... ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er mottatt.. ? har enda ikke fått deknings problemer eller heng(flaks?)..

Kan vi muligens snakke om et kjøp av en av de, har prøvd to forskjellige og ser at begge er vesentlig bedre enn den orginale. ?

 

Kan være jeg kan bli fornøyd med Tellstick alike vell. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.