Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Synes denne så spennende ut, og ser ut til å ha høy WAF.

Risikoen er jo at dette ikke er et etablert merke/system.

 

Hva mener folket?

https://neeo.com/brain

 

 

Device Compatibility

You can control more than 30'000 devices with NEEO: AV devices up to 10 years back, your Wifi gadgets, Z-Wave® and Bluetooth® and much more. Enter your device's brand and model number below. If you can't find a matching device, use the button below to send us a notification and we'll add the device as soon as possible.

 

 

Endret av AllFather
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo kjekk ut den. så lenge den støtter Z-wave og andre etablerte protokoller så kan den jo brukes opp mot det.

Spørsmålet blir jo om den kan integreres mot andre systemer a'la Logitech Harmony... Da kan jo bruken utvides enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at det klør litt i kredittkortfingeren.

Men det er jo et kickstarter prosjekt originalt sett, og har hatt varierende resultater der.

På facebooksiden ( https://www.facebook.com/NEEOinc/timeline ) så står det at de skulle hatt en oppdatering for ca 10 dager siden, men ingenting siden.

 

Lurer på om jeg skal ta risikoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går 13 på dusinet av nye home automation hub'er som skal "revolusjonere verden" på Kickstarter.

 

Jeg hadde holdt meg langt unna. Har mye god erfaring med Kictstarter, men også en del dårlige. Slike "nye, smarte" systemer hadde jeg personlig ikke tatt sjansen på. De har en tendens til å finne ut etter hvert at det ikke er bare-bare å implentere de forskjellige protokollene de har lovet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.