Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

MOVEZ(z-wave) indiegogo kampanje


Anbefalte innlegg

Vurderer å handle inn noen slike via kickstarter indiegogo kampanjen og ser at en kan få opp til 40% om en bestiller 20 stykk. Trenger jo ikke så mange selv, så om noen andre vurderer så kan vi jo spare litt på å gå sammen.

 

Det blir ca 60$ 50$ + moms pr enhet, det må være god pris for rullegardin/lamell styring? 

 

De som har meldt interesse:

  1. Salvesen, 6 stykk
  2. Moskus, 3 stykk
  3. Evelen, 4
  4. Gaute, 3 stykk
  5. Blodstrupmoen, 1
  6. Håvardgj, 3 
  7. mk1 black limited, 4
  8. nilsanmy, 2
  9. Hr kotelett, 3
  10. facebook gruppen, 50
  11. bananfluen, 3
  12. generalvirus,3
  13. iceball, 5
  14. Fredrick,3
  15. LaStrada,4
  16. Milankan, 4
  17. Stianoh,2
  18. ZoRac, 2

 

Totalt: 105 av 100 som minste mål :D

 

Har nå 20x4!(uforpliktende) enheter i boks, har sendt mail til dem direkte med spørsmål om kjøp over 20 til samme pris/bedre, satser på de svarer snart. Kan jo alltids prøve å kjøre en 2 x 20 også så bare til å slenge seg på :D Dette gikk jo over all forventning!  

 

Link til kampanjen: 

 

https://www.indiegogo.com/projects/movez-motorize-blinds-and-shades-gadget/

 

Ser at det er indiegogo de har lagt ut produktet på, ikke kickstarter! 

 

OPPDATERING: 

 

 

Da har jeg fått svar fra Teptron, de kan tilby oss 10% mer om vi bestiller over 100 enheter. Da blir det 50$+moms pr enhet. Forsending er etter hva jeg forstår gratis, men det bli jo litt logistikk med å få sendt de rundt til de forskjellige så noen kroner må en nok regne med. 

 

For å forsikre meg at alle er kjent med kampanjen er produktet ikke klart enda, estimert levering er i Mars. Ellers refererer jeg til indiegogo sine sider for full info om kampanjen :)

Hadde vært fint om vi kunne fått bekreftet antallet vi trenger ila den nærmeste tiden, og forhåpentligvis klarer vi å nå 100 enheter og får 50% rabatt på ordren. 

 

Må bare takke for responsen, det er jo helt enormt! 

Endret av Salvesen
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salvesen skrev:

Vurderer å handle inn noen slike via kickstarter kampanjen og ser at en kan få opp til 40% om en bestiller 20 stykk. Trenger jo ikke så mange selv, så om noen andre vurderer så kan vi jo spare litt på å gå sammen.

 

Det blir ca 60$ + moms pr enhet, det må være god pris for rullegardin/lamell styring? 

 

Har du noe mer informasjon om disse? 

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Håvardgj skrev:

dette så da brukbart ut, noe billigere enn om man skal konvertere rullgardinen med sett fra m.nu

 

jeg vil gjerne ha 3 stk

 

Oppdatert liste, da var vi snart i mål! Oppdaterte meg selv med en til da jeg vill ha styring av begge "aksene" på lamellene mine. 

 

Da er det bare 4 til så er vi i mål, hvor mange tenkte du på @Evelen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Evelen skrev:

hmm, faktisk "opp til 4" :P om jeg skal være spandabel på meg selv, har 3 pasienner i stuen og et rullegardin på soverommet.

 

Si i fra om du bestemmer deg, i mens så slenger jeg over en mail til de ang bulk kjøp over 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Evelen skrev:

Kan jo være dem er villig til å redusere den enda mer ved enda flere kjøpere.

Uansett, jeg melder interesse for 2 stk foreløbig, så får jeg se om jeg heller vil øke til 3-4 når tiden er inne.

 

Ja jeg satser på at vi kan få til en god avtale om vi lander på en god del enheter, ser også de skriver at de som har delt rundt seg for å få folk til å kjøpe har fått enheter gratis i tillegg. Så vi kan jo håpe at vi er så heldige og får totalen enda lengre ned :) Slenger deg på listen med 2 enn så lenge, så ser vi når dagen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Evelen skrev:

Kunne det fungert å bruke en stk for begge de i det store vinduet tro?

 

 

Mener jeg så noe om dette på youtube kanalen deres, finner den i indiegogo linken under kontakt. Det er ikke aktuelt for min del så jeg så ikke den videoen, men mener å ha sett noe slikt i sidesynet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye på youtube, klikket meg igjennom alle deres videoer , denne forklarer at man kan gjøre det sidelengs: (har prøvd dra sidelengs selv, virker det, men betydelig tungere)

Er det noen teknisk spesifikasjon for denne på hvor mye den faktisk kan løfte?

Denne bilen så ikke så tung ut

 

Endret av Evelen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.