Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Er det noen som har erfaring med å studere fornybar energi med teknologi?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, i det siste er jeg interessert i å studere og utvide kunnskapen min innen hele feltet fornybar energi. Jeg leter etter et fjernundervisningsalternativ, og jeg har sett flere komplementære kurs om emnet på et universitet som heter TECH, og det har fanget oppmerksomheten min. Jeg liker spesielt godt at de er nettbaserte og ikke har faste timeplaner. Dette ville være til stor hjelp for meg. Er det noen som har erfaring med dette universitetet, og kan du fortelle meg om det er verdt det for de som jobber ved siden av studiene? Tusen takk skal dere ha. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, jeg kan si at dette formatet for online studier har vært ideelt for å komme videre profesjonelt uten å sette arbeidet mitt på pause, jeg mener at folk som ikke har tid til å studere er ideelle dette nye læringssystemet.  Jeg har sett dem på nettet, men jeg vet ikke om dem, kontakt dem for mer spesifikk informasjon. Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg mye mer involvert i læringen når jeg har full kontroll over læringsprosessen i mitt eget tempo, og det gjør at jeg virkelig kan ta til meg stoffet, noe som er veldig tilfredsstillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.