Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg prøver å sette opp en fjernstyringsløsning og automasjon med Arduino Mega 2560 (inkludert MAX485 brikke) og Arduino Uno R4 Wifi og Arduino Cloud mot Flexit S3R aggregat med hovedkort CU50 og styrepanel CI50. I den sammenheng lurer jeg på om noen i dette forumet sitter på teknisk dokumentasjon, logikk og datatrafikk og egenskaper ved protokoller som utveksles mellom CU50 og CI50. Det er ikke wiring diagram for hovedkort jeg tenker på men datatrafikken og logikken mellom hovedkort og styrepanel.

I øyeblikket har jeg trafikkdata fra begge kilder (CU50 og CI50) samt dokumentasjonen fra Vongravens prosjekt med Flexit SL4R Master og panel CI50 (Flexit-SL4R-master/Flexit_master.ino at master · Vongraven/Flexit-SL4R-master · GitHub). Men jeg mangler altså den siste lille biten som gjør at man kan sende/melde statusendringer til hovedkort CU50 for viftehastighet, ettervarme og ekstravarme. Og få dette til å fungere med riktig kode på Arduino. 🙂

Flexit S3R 2011 ventilasjonsaggregat styrepanel  CI50 front.jpg

Flexit S3R 2011 ventilasjonsaggregat styrepanel  CI50 innside.jpg

Flexit styrepanel CI50 manual side 3.jpg

Flexit styrepanel CI50 manual side 4.jpg

Endret av SagaPer
  • SagaPer endret tittelen til Flexit S3R med CU50 og styrepanel CI50 - ønsker dokumentasjon

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.