Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Fibaro Roller Shutter 2


Haavard

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte en Fibaro Roller Shutter2 til å styre en motorisert markise.. Etter å ha installert og inkludert dingsen i HS, så vil den bare kjøre markisen den ene veien. Jeg hører det klikker i releet begge veier. Når jeg kjører den ene veien lyser LED-indikatoren rødt og markisen går ned, når jeg prøver å kjøre den andre veien lyser det grønt et øyeblikk, og så slukker LED-indikatoren. Markisen rører seg ikke. Har koblet alt opp som på vedlagte koblingsskjema. Hvis jeg bytter om ledingene fra Q1 og Q2 så kjører markisen kun den andre veien.. 

Jeg sendte Roller Shutteren tilbake til Intin som solgte meg den, men de sier de ikke finner noe feil på den. Har blitt testet OK med 2 led-lamper som last på Q1 og Q2 sier de.. 

Har nå koblet markisen på samme måte til en identisk Roller Shutter2 - og da funker alt som det skal.

Er det noen som kjenner Roller Shutteren godt og vet om det er noen innstilling/parametere e.l som kan gjøre at den oppfører seg sånn? Har resatt både releet som fungerer og det som ikke fungerer, så skulle tro de begge kjørte med default parametere og burde oppføre seg likt...?

 

Skjermbilde 2016-07-19 kl. 14.37.32.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.