Amatør Skrevet 29. oktober 2023 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg får ikke Homey pro før til uken, og har forsøkt å sette meg inn i styringen. Tado er montert på alle rom som har vannbårnvarme pdd.(5 rom). Koblet opp Heatit Z-water 2, mot regulatorene. (12V hentet fra egen 24V transformator fra Heatit) Jeg ser det er endel som har Z water, men ikke sett noen skrive om Z water 2. Noen som har erfaringer med Tado oppimot Zwater, pref Z water 2. ? Ser frem til å "leke" med Homey pro når den kommer i hus, og før det høster jeg gjerne erfaringer, tips og triks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlavT Skrevet 30. oktober 2023 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Den største forskjellen på Z-Water og Z-Water 2 er vel at Z-Water 2 ikke har 24V strømforsyning. Hva slags styring har du på varmepumpen? Endret 30. oktober 2023 av OlavT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.