runewa Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Jeg bytter muligens fra Homeseer til Homey Pro ila våren. I den forbindelse lurer jeg på om Fibaro sine Roller Shutter 2 og 3 fungerer fint i Homey? Finner litt ymse (spesielt om 3'eren) når jeg googler, så ville bare sjekke her før jeg går videre med planleggingen min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runewa Skrevet 30. mars Forfatter Del Skrevet 30. mars Wow, ok. Ingen som vet? Ingen...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
axels Skrevet 25. april Del Skrevet 25. april Jeg har hatt Fibaro Roller Shutter 3 på Homey et års tid og det har funket fint. Har tre stk som styrer hver sin utvendige screen (er vel 4-leder kabel og hirschmannplugg til screensen). Eneste som ikke er mulig som jeg trodde skulle være mulig er å stoppe screensen halvveis, her er det bare helt opp og helt ned. Men har ikke gjort noe innsats for å finne ut om det skulle gått og hva jeg eventuelt må gjøre for å fikse det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runewa Skrevet 14. mai Forfatter Del Skrevet 14. mai On 25/04/2024 at 18:22, axels said: Jeg har hatt Fibaro Roller Shutter 3 på Homey et års tid og det har funket fint. Har tre stk som styrer hver sin utvendige screen (er vel 4-leder kabel og hirschmannplugg til screensen). Eneste som ikke er mulig som jeg trodde skulle være mulig er å stoppe screensen halvveis, her er det bare helt opp og helt ned. Men har ikke gjort noe innsats for å finne ut om det skulle gått og hva jeg eventuelt må gjøre for å fikse det. Takk for svar! 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.