JohnMartin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Skulle i dag sette opp HSTouch på ny mobil for fruen, men støtte på et merkelig problem. Når jeg åpner HSTouch Designer, kobler den seg fint opp mot HS4 – indikert med grønt lys. Men så snart jeg laster inn mobilprosjektet, mister jeg tilkoblingen. Dette har jeg forsøkt: Redigert XML-filen manuelt slik at den er identisk med hovedprosjektet (som brukes på skjermen i gangen og fungerer uten problemer). Endret både Connection Defaults og Connection Information Override under Project Defaults – med eksakt samme info som i hovedprosjektet (copy/paste). Til tross for korrekt informasjon, får jeg feilmelding når jeg prøver å laste/koble til med mobilprosjektet. Merkelig nok: Hvis jeg oppretter et helt nytt prosjekt, fungerer tilkoblingen uten problemer. Etter mye feilsøking står jeg fortsatt fast og forstår ikke hva som går galt. Er det noen som har opplevd noe lignende, eller har forslag til hva som kan være årsaken? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.