eathome Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg var nok litt for rask til å forsøke å bytte. Jeg kjøpte meg HA green og solgte futurehome hub og røykvarsler før jeg sjekket litt grundigere og nå står jeg her med masse problemer dessverre 😕 Jeg har - to Futurehome hvite termostater som styrer varmekabler på bad og inngang. - Et futurehome rele for varmtvannstank - Et futurehome puck dimmer. - og forøvrig en han-sensor men den regnet jeg ikke med ville fungere. Og så begynner jeg å lese meg litt opp og det begynner å set ut som om det ikke er mulig å bruke mine Futurehome enheter lenger. Jeg ønsker i størst mulig grad å bruke zigbee. Spørsmålet mitt er om det bare er å finne frem lommebok og bytte ut FH termostater, relé og puck med noe som er mer åpent mot HA? Siter
The X Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Har byttet fra "Future"home til Ha både hos kunde og hos mine foreldre. Slapp av, pust. 😉 Alt du nevner går rett inn... HA Green + Nabu Casa SkyConnect. Sett opp som mqtt2zigbee. Termostat, dimmer, bereder-puck og HAN sensor fungerer. 👌 HAN-sensor trenger trolig justering av volt og ampere avlesing, Watt og kWt har vært riktig. Endret 4 timer siden av The X Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.