Noob123 Skrevet fredag kl 22:06 Skrevet fredag kl 22:06 Jeg har 6 TRM3 thermostater som styrer en zwater for vannbåren varme. Den har gått via en futurehome hub, men nå vurdere en alternativ. Er det mulig å bruker en Aeotec/Samsung hub (der var en driver men ikke sikker om det er fortsatt supported)? Siter
0 OlavT Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Dersom huben støtter Z-Wave standarden skal det vel fungere? Siter
0 Noob123 Skrevet 4 timer siden Forfatter Skrevet 4 timer siden Hei, det jeg spør er om Heatit har en Edge driver for Smartthings. Det er ikke nok å har en zwave hub i min erfaring, må også har en driver. Smart things er ganske lett å bruker i den tilfelle men uten driver det vil ikke funker. Siter
Spørsmål
Noob123
Jeg har 6 TRM3 thermostater som styrer en zwater for vannbåren varme. Den har gått via en futurehome hub, men nå vurdere en alternativ. Er det mulig å bruker en Aeotec/Samsung hub (der var en driver men ikke sikker om det er fortsatt supported)?
2 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.