Mastiff Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Sjefen i huset krever vridrimmere, og siden jeg ble lurt på en bunke sånn (de skulle være Z-Wave, men var BLE, av et system jeg ikke får til å funke), trenger jeg noen andre. Så jeg vil gjerne kjøpe et parti med like dimmere. I den andre leiligheten i huset har jeg Elektroimportørens Namron Z-Wave-dimmere, og de funker greit, så gjerne noe sånt. De ser ut til å være på vei ut i butikken, det er bare noen få igjen i Norge nå, spredd på noen butikker. Men jeg er ikke avhengig av akkurat den, hva som helst av vridimmere på Z-Wave er greit nok. Endret 4 timer siden av Mastiff Siter
Brors94 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) 1 hour ago, Mastiff said: Sjefen i huset krever vridrimmere, og siden jeg ble lurt på en bunke sånn (de skulle være Z-Wave, men var BLE, av et system jeg ikke får til å funke), trenger jeg noen andre. Så jeg vil gjerne kjøpe et parti med like dimmere. I den andre leiligheten i huset har jeg Elektroimportørens Namron Z-Wave-dimmere, og de funker greit, så gjerne noe sånt. De ser ut til å være på vei ut i butikken, det er bare noen få igjen i Norge nå, spredd på noen butikker. Men jeg er ikke avhengig av akkurat den, hva som helst av vridimmere på Z-Wave er greit nok. Regner med du har sett på disse også? https://www.eldirekte.no/heatit-z-dim2-250w-z-wave-vridimmer/cat-p/c/p1500020924 Edit: ser du spør om noen selger xD Sry Endret 3 timer siden av Brors94 Siter
Mastiff Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden @Brors94 Det har jeg, men jeg håpet helst å finne noe brukt. Økonomien er litt trang for tiden, så jeg har mer tid enn penger. De dimmerne som sitter der nå, fungerer helt greit som "dumme dimmere", og det er mest for å få et helhetlig smarthus når jeg selger det at jeg vil ha inn Z-Wave-dimmere, siden nesten alt annet i huset er styrt av systemet. Det begynner jo faktisk å bli et argument nå, i motsetning til for åtte år siden,da jeg solgte mitt forrige hus og den nye eieren plukket ned stort sett alt som var av smarte greier. Men da var det jo også bare 433 mHz, og mindre avansert. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.