Svveennii Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei Jeg får straks elbil og må få montert lader. Jeg har også en del gulvvarme soner som er ganske store. Tidligere hadde jeg futurehome til å styre varmen, men med månedsabo er det uaktuelt. Ønsker mulighet for å styre systemet slik at effektledd holdes nede og evt etter strømpris dersom det blir slutt pånorgespris. Elektriker anbefalte dette: Installasjon av Easee Charge Up • Inntil 5 m kabel - over 5 m: + kr 249,- /m • Automatsikring opptil 3 2A • Fibaro Smarthub - hjernen i systemet • Lisens for strømstyring - du slipper abonnement • Heatit HAN-sensor - måler strømforbruk • Heatit smarttermostat - styrer varmekabler • Full konfigurering og oppsett (også av dine smarttermostater) • Nødvendig dokumentasjon Til ca 22k før enova støtte Er dette en god og holdbar plan? Takk for hjelp Siter
Spørsmål
Svveennii
Hei
Jeg får straks elbil og må få montert lader.
Jeg har også en del gulvvarme soner som er ganske store.
Tidligere hadde jeg futurehome til å styre varmen, men med månedsabo er det uaktuelt.
Ønsker mulighet for å styre systemet slik at effektledd holdes nede og evt etter strømpris dersom det blir slutt pånorgespris.
Elektriker anbefalte dette:
Installasjon av Easee Charge Up
• Inntil 5 m kabel - over 5 m: + kr 249,- /m
• Automatsikring opptil 3 2A
• Fibaro Smarthub - hjernen i systemet
• Lisens for strømstyring - du slipper abonnement
• Heatit HAN-sensor - måler strømforbruk
• Heatit smarttermostat - styrer varmekabler
• Full konfigurering og oppsett (også av dine smarttermostater)
• Nødvendig dokumentasjon
Til ca 22k før enova støtte
Er dette en god og holdbar plan?
Takk for hjelp
0 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.