danielb Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Hei! Jeg jobber for tiden med en app til Homey som gjør det mulig å bruke Homecontrol enhetene med Homey. Appen er nå lagt ut som beta og kan lastes ned her: https://apps.athom.com/app/no.homecontrol Støttede enheter: * E27 pære * GU10 pære * Smartplug (Develco zhwr202)Enheter som skal legges inn: * HCO * HC Bevegelsesensor * HC Bevegelsesensor (Ny type) * HC Magnetkontakt * Smartplug mini Endret 17. november 2017 av danielb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dagobert Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Så at appen din dukket opp i butikken. Har ikke noe HC enda siden det har manglet støtte, men skal få en eller to i hus til å teste. Du har troen på å få støtte for HCO? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danielb Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 Jeg har selvfølgelig troen på at vi får denne støttet, har 2 stykker hjemme som jeg skal begynne å teste med etterhvert. Litt av utfordringen med denne er at det ikke er noen tilsvarende enheter, og jeg vet ikke om noen andre kontakte eller smartplugger med 2 uttak. Hadde jeg hatt dette kunne jeg brukt det som en referanse kode når jeg lager driveren, så det er en del andre utfordringer enn en vanlig plugg. Men, etter det jeg har hørt skal det være null problem å få støttet det ene uttaket på HCO kontakten, så hvis jeg begynner med det er den i det minste ikke ubrukelig lenger :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinis Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 1 time siden, danielb skrev: Jeg har selvfølgelig troen på at vi får denne støttet, har 2 stykker hjemme som jeg skal begynne å teste med etterhvert. Litt av utfordringen med denne er at det ikke er noen tilsvarende enheter, og jeg vet ikke om noen andre kontakte eller smartplugger med 2 uttak. Hadde jeg hatt dette kunne jeg brukt det som en referanse kode når jeg lager driveren, så det er en del andre utfordringer enn en vanlig plugg. hva med fibaro sitt 2-veis rele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
danielb Skrevet 17. november 2017 Forfatter Del Skrevet 17. november 2017 2 minutter siden, Steinis skrev: hva med fibaro sitt 2-veis rele? Der sa du noe ja, mulig jeg kan få noen ideer fra den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LenothX90 Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 hei, @danielbfikk du noe til med HCO ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizmopower Skrevet 11. februar 2020 Del Skrevet 11. februar 2020 Ser at elektroimportøren markedsfører dette merke. Gode priser er det også. Vil det blir mer utvikling av denne appen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.