Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Google Home Mini fra eBay


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Er litt sugen på å handle en Google Home siden den straks kommer til å støtte norsk. Ser da muligheten er tilstede til og spare en fin slump 100lapper ved å kjøpe den fra Kina.  (Dette er en trygg selger da han har god feedback på en del salg, samt andre har kjøpt Home av han og gitt god feedback på den også)

 

Spørsmålet er jo da om det betyr noe? Leste en post om at Google selv sier du mister garantien hvis du eksporterer den ut av landet den tilhører, men i mine øyne så betyr ikke det så mye da det ikke akkurat er et så dyrt produkt til å begynne med.. 

 

Vil denne være lik som den kjøpt i Norge (utenom strøm adapteren selvsagt)? 

 

 

EDIT; Jeg hoppa på "gunnen" og kjøpte en, så får jeg enten gå på en 400kr's smell eller så får jeg gi dere en tilbakemelding når den kommer :)

Endret av kjetilhansen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kjetilhansen skrev:

EDIT; Jeg hoppa på "gunnen" og kjøpte en, så får jeg enten gå på en 400kr's smell eller så får jeg gi dere en tilbakemelding når den kommer :)

Du risikerer at den plutselig koster deg 660 kr med postens fortollingsgebyr og mva.

 

Så må man uansett alltid vurdere  tap av norsk reklamasjonsrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja klart, eventuell mva må tas med i beregningen. Men det meste jeg bestiller fra kina kommer merket med lav verdi og som gave uten jeg ber om det. Så hvis det ikke er gjort i dette tilfellet så betaler jeg moms og produktet blir jo klart dyrere, men det er en kjangs jeg tar :)

 

På et slikt "billig" produkt som jeg ikke vet om jeg kommer til å bruke så setter jeg reklamasjonsretten henholdsvis lavt da hvis den går i stykker og jeg liker produktet så kjøper jeg bare et nytt men da fra norge. Er i første omgang bare interessert i å se hvor bra dette fungerer og om jeg liker å snakke med "meg selv" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.