hhward Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Hei Jeg har oppdaget at termostaten til badet, som er plassert på utsiden av badet, ikke har ekstern temperaturføler som er inne på badet. Temperaturen inne på badet blir altså styrt etter temperaturen i gangen. Jeg har allerede en trådløs temperatursensor inne på badet. Har noen tips på hvordan jeg evt kan koble en Arduino til inngangen på termostaten for ekstern temperaturmåler slike at Arduinoen kan være en variabel motstand? Evt noen andre tips til løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 28 minutter siden, hhward skrev: Evt noen andre tips til løsning? Hva slags termostat? Jeg har en ekstern romføler på veggen rett på andre siden av termostaten. Borret bare hull rett gjennom veggen bak termostaten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.