Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Termostat til varmefolie


j0lsrud

Anbefalte innlegg

Jeg er i gang med oppussing av et soverom i en bolig fra 1997. Det skal legges varmefolie.


Det er en jungel av termostater. Jeg ønsker en termostat jeg kan legge inn program individuelt for dager ila en uke. I tillegg bør den være såpass fremtidsrettet at jeg kan koble den opp mot smarthjemsystem etterhvert som jeg oppgraderer i huset. 

 

Er heatit 2fx et alternativ? Kan denne programmeres direkte på termostaten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, cogliostrio skrev:

Denne ser det ut til at kan programmers direkte på termostat, og har zwave for fremtidige smarthusifisering :)

 

https://www.tronika.no/en/smarthome/zwave-products/zwave-climate-control/thermostat-for-electric-floor-heating.html?search_query=thermostat&results=37

 

Ikke dumt. Passer denne i standard veggboks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carkub skrev:

Jeg har Heatit ZTRM2fx på både varmefolie og varmekabler. Du kan ikke sette opp ukeprogrammer (eller andre programmer for den saga skyld) direkte i termostaten, men den var enkel å inkludere i Smartthings.

På eldirekte er det en anmelder som skriver at den fungerer dårlig med smartthings, og returnerte den av den årsaken. Du har ikke opplevd problemer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.