Salvesen Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Hei, Leter etter en z-wave modul med batteri som bare har enkel relestyring. Trenger det for å aktivere noen digitale innganger på min ventilasjon. Men de jeg finner er bare typisk brytere for lys eller aparater som har 24V ut. Jeg vill bare ha en kontakt uten spenning ut. Noen som vet om noe slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Er bare å sette et enkelt rele mellom, så har du det du leter etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salvesen Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 10 minutter siden, Andreas skrev: Er bare å sette et enkelt rele mellom, så har du det du leter etter Joda absolutt, men unødig om det allerede finnes moduler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.