Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Multi System Reactor


Anbefalte innlegg

Vil bare nevne at Node-Red har fått en seriøs utfordrer! 

MSR har sitt utspring i at Vera's automasjonsmotor var (og er) elendig. Dette har nå ruslet videre til å bli en selvstendig automasjonsmotor som kan samle input fra flere systemer. Foreløpig er det Vera, openLuup, Home Assistant og Hubitat som er etablert og fungerer, men flere kommer. 

Jeg kjører selv huset med denne nå, og syns det er en veldig god og intuitiv måte å gjøre det på. Alt etter hva man er vant med selvfølgelig. 

 

Jeg kjører det med docker nå, denne kan hentes her.

 

Vil du bidra med utformingen av denne kan du starte her. :)

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Denne har jo utspring i fra Reactor pluginen til Vera og den var veldig god! 

 

Jeg har for øyeblikket godt bort i fra Vera og over til Homey,  i påvente av bedre produkter. Venter spent på at MSR skal få homey støtte.

 

Hvordan er stabiliteten på MSR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har ikke hatt et feilsteg fra MSR siden en av de tidlige testbyggene, så jeg vil si det er stabilt. :) 

 

Den er blitt ganske mye heftigere enn Vera Reactor, og har også en GUI for veggpaneler innebygget. Den er riktignok ikke så utbygget enda, men fungerer ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.