Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

ID-Lock, firmwareoppdatering av Z-Wave til 1.6.


smrf

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Holder på med fw oppdatering, og har fulgt oppskriften på hvordan dette skal gjøres. Gikk veldig bra helt til jeg kom til 1869/2511 written.

Den jobber enda, men fytti så treigt det går. Har holdt på i 1 time nå. Ble forespeilet 15 minutter.

Noen som har erfaringer å dele rundt dette? Tørr ikke å avbryte heller.. :) Den får bare holde på tenker jeg. Er jo aktivitet enda hvis dere ser på timestamp.

 

Edit: Har nå gått 30 min uten aktivitet. Avventer til imorgen, så får jeg bare krysse det som krysses kan på at den kan reddes 😮

 

Edit 2: Jobbet over natta, var stadig noe aktivitet. Men kom ikke lengre. Besluttet å avslutte oppdateringen. Klarte å få liv i den igjen, for så å kjøre ny update. Ser ut som det gikk i boks på andre forsøk :D 

Uten navn.jpg

Endret av smrf
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • smrf endret tittelen til ID-Lock, firmwareoppdatering av Z-Wave til 1.6.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.