Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

stich_it

Medlemmer
  • Innlegg

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Hjemmeautomasjon

  • System
    SmartThings
    Annet

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

stich_it sine prestasjoner

Lysmester

Lysmester (5/16)

  • Samarbeidspartner
  • Første innlegg
  • Samtalestarter
  • Uke én ferdig
  • En måned senere

Nylige merker

1

Nettsamfunnsomdømme

  1. Kontaktskjema på nettsiden. Jeg sendte de spørsmål der i går og fikk svar idag, så det kan gå fort.
  2. Hadde det vært meg, hadde jeg sjekket at alt var oppdatert, forsøkt å slå av andre enheter som gir ut trådløssignaler i nærheten (har naboen fått noe nytt utstyr som kan støye?) og om ingenting virker, reklamert på produktet. Hva er endret/oppdatert siden sist det virket? Jeg fikk ikke pushvarsler som jeg ønsket når jeg installerte låsen, tok kontakt med Yale via mail, etter mange mail og mye testing så fant de ut av det og oppdaterte de appen. Jeg installerte appen til Yale på flere forskjellige Android og Apple enheter, Yale fikk bruker på min lås samt at de på Yale ga meg tilgang til en lås hos dem som de styrte. Det var sikkert en måned med testing før det var løst.
  3. Det stemmer iallefall med hvordan min fungerer.
  4. Når jeg kjørte oppdatering direkte på lås via mobilen måtte jeg ha skjermen på under hele seansen for å ikke miste kontakten og stoppe oppdateringen. Måtte slå av smart nettverkshåndtering og sånt når jeg installerte Accesspunktet.
  5. Det høres jo ut som den ikke registrerer at du vrir, dvs den er defekt.
  6. Hei, Hva mener du "ingen respons"? Hva er det som (ikke) skjer, i hvilket trinn? Den skal bli helt resatt av å følge bruksanvisningen for hvordan. Den sier vel faktisk i fra med lyd at den har blitt resatt.
  7. Hei, Jeg fulgte installasjonsveiledning og det funket fint det. Men det var kobling mot app etter masterkode (tror jeg), og legge inn koder fra app.
  8. Siste oppdatering Appen virker nå på alle familiens android enheter så da har vel Yale løst utfordringen.
  9. Hei, hva har su forsøkt for å rette opp i dette? Jeg fikk noe lignende problem under førstegangsinstallasjon, tror det var det at telefonen mistet kontakt med Access huben under oppsettet. Jeg måtte resette lås og accesspunkt og slå av mobildata og autopålogging av wlan under oppsett av accesspunktet. Vær obs på at den kun virker på 2.4GHz Wlan nettet (vis jeg nå husker riktig).
  10. Liten oppdatering, Yale innrømmer at appen ikke fungerer optimalt og det jobbes visst med å fikse appen. Så får jeg bare vente å se om den noen ganger fungerer 100%
  11. Hei, Jeg monterte for en uke siden en Yale Doorman L3 med access hub hjemme , den virker kjempe til hovedoppgaven som er å låse og låse opp døren, appen gjør det enkelt å holde styr på brukere, legge til og endre brukere og oppsett. Men.... Jeg får ikke pushvarsler når noen ringer på eller når smartvarsel jeg har satt opp blir aktivert, dvs jeg har for å teste satt det opp til å gi meg varsel når døren står åpen mer enn 3 minutt og når døren låses eller låses opp. Jeg kan se at hendelsene har skjedd i loggen, men ingen varsel blir gitt til noen av brukerne. Har snakket med Yale men de mener det må være mobilen, men rart at det gjelder forskjellige telefoner både apple og android. Nå har jeg forsøkt med 3 forskjellige iPhoner: 11, 12 og 12 mini, en Samsung s21, en Samsung tab 5e og en Samsung galaxy xcover Pro. Den eneste som har fått varsel var vanlig iPhone 12. De andre får ikke appen opp i varselinstillinger (om jeg forsto det riktig). S21'n har ikke jeg rørt noe på men alt skal være gitt tilgang og varsler aktivert. På Tab 5e og xcover Pro'n har jeg gjort alt jeg kan finne på å aktivere/endre på uten at jeg får varsler. Legger ved screenshot fra instillingene på xcoveren, jeg har undratt appen batterisparingsfunksjonen også bare for å unngå at den blir satt i dvale. Noen som har hatt appen til å virke på Android?
  12. Hei, Fått til ringeklokke varsel til mobilen? Jeg monterte min L3 for en ukes siden, låsen fungerer helt topp den. Men, jeg får ingen av smartvarslene jeg har satt opp og heller ikke varsel om at ringeklokkeknappen blir brukt. Har nå resatt lås, access hub og reinstallert app uten hjelp. Yale kundeservice mener selvfølgelig at det er telefonen min som er problemet, men kona som og er admin/eier i app får heller ingen varsler. Men jeg får låsen til å åpne via den nærhetsfunksjonen. Vi kjører Samsung android begge to. Lett frustrert nå.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.