MrTiger Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Lurer på om jeg skal kjøpe en Apple watch. hvordan kan jeg bruke denne mot hs3, er det noen funksjoner som er veldig nyttig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 3 minutter siden, MrTiger skrev: Lurer på om jeg skal kjøpe en Apple watch. hvordan kan jeg bruke denne mot hs3, er det noen funksjoner som er veldig nyttig:) Hei. Jeg bruker apple watch sammen med home appen (homekit bridge) der jeg får opp favorittene på klokken. Scenes og deviser. Jeg bruker også "buttons" i appen IFTTT som jeg får opp på decken på klokka. Dette synes jeg fungerer veldig bra for meg og enda viktigere. det fungerer for dama Men jeg kunne virkelig tenkte meg å fått tips på andre aktuelle måter. så henger meg på her. AJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrTiger Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Er ikke homekit bridge appen trukket tilbake i hs3:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arne Johnny Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 1 time siden, MrTiger skrev: Er ikke homekit bridge appen trukket tilbake i hs3:( Jo det er den vel. Litt kjedelig det. får håpe det blir en årnings. Umidddelbart fra meg da er at man kan brukke IFTTT appen. Ikke en fullgod løsning om man skal styre flere device/ events antagelig men om man har ett par tre man bruker hele tiden er det i hvertfall ett alternativ. AJ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.