Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Alternativ til PHLocation?


bjwanvik

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kjenner til et kurant alternativ til PHLocation? 
Som kjent har det jo ikke vært noen utvikling der på noen (tre?) år, men det har fungert fint for meg inntil nå..

Ref https://forums.homeseer.com/forum/telephone-text-and-email-plug-ins/telephone-text-and-email-integration-discussion/phlocation-sooty/1367417-phlocation2-in-hs4/page4 så har Life360 gjort endringer i API'et sitt, så enhetene knyttet mot Life360 her er sist oppdatert 29. og 30. juli...

 

Jeg forsøkte Life360 plug-in'et for noen år siden, og ihvertfall den gang fungerte det ikke tilfredsstillende for meg, men det kan jo ha endret seg.. men det finnes kanskje alternativer?
 

Jeg benytter det i noen eventer der det er flere telefoner involvert, og har vel 5-6 lokasjoner som benyttes av disse. Har forøvrig Life360 premium om det er av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.