Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Hente temperatur fra Fibaro Smart implant


Johnsern

Anbefalte innlegg

I mitt gamle smarthus oppsett hadde jeg flere trådløse temperatursensorer. Ser at i Homey er det dårlig utvalg. Men jeg la nettopp inn en Fibaro Smart implant og der får jeg opp temperaturen både på enheten og ekstern giver. Men hvordan skal jeg få den inn i oversikten slik at jeg slipper å klikke inn på enheten for å se utetemperaturen?

 

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt Fibaro Smart Implant som favoritt. Da vises den i hjem bildet (antar det er det du mener med oversikte) med en temperatur i symbolet, se vedlagt bilde. Hvordan det er valgt hvilken av temperaturene vet jeg ikke sikkert, men det er ikke gjennomsnittet som vises. Her vises temperaturen fra ekstern sensor 2. Denne temperaturen brukes i en flow, det er sannsynligvis derfor den som vises.

IMG_0037.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
christbj skrev (På 19.12.2023 den 12.09):

Jeg har lagt Fibaro Smart Implant som favoritt. Da vises den i hjem bildet (antar det er det du mener med oversikte) med en temperatur i symbolet, se vedlagt bilde. Hvordan det er valgt hvilken av temperaturene vet jeg ikke sikkert, men det er ikke gjennomsnittet som vises. Her vises temperaturen fra ekstern sensor 2. Denne temperaturen brukes i en flow, det er sannsynligvis derfor den som vises.

IMG_0037.jpeg

 

Ved å gå inn på innstillinger for enheten via appen så har du ei linje det står statusindikator på. Der kan du velge hvilken status du vil ha ut på hjembildet. Fant den etter mye trykking. Iblandt tenker en altfor komplisert 🙂

 

Mvh Kjetil

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.